******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره


دانلود تمام محتویات یک سایت با Offline Explorer Enterprise 4.9


Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن ها و .... از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این
نرم افزار است.

قابلیت های عمومی نرم افزار:
- ذخیره زمان: با این توانایی
نرم افزار می توانید بیش از 500 فایل را همزمان با هم دانلود نموده و به آسانی و به سرعت اطلاعات اینترنتی را بر روی هارد دیسک کامپیوترتان قرار دهید. این فایل ها همواره برای شما موجود است. بنابراین هیچ زمانی را از دست نخواهید داد.
- انتقال: Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمایید، شما هنوز هم وب سایتتان را بر روی هارد دیسک دارید! حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابجا شوند فایلهای شما دست نخورده باقی می مانند.
- ذخیره صوت و ویدئو برای مشاهده آفلاین: در اینترنت فایلهای صوتی و ویدئویی بسیار زیادی وجود دارد. اما ممکن است با مرورگرتان نتوانید آنها را ذخیره نمایید. این نرم افزار می توانید این کار را برای شما انجام دهد. حتی می تواند به سادگی از پروتکلهای RTSP://، PNM://، NSV:// or MMS:// نیز فایل های مورد نظرتان را ذخیره نماید. می توانید فایل هایتان را با بالاترین کیفیت حتی برای اتصالات مودمی نیز ذخیره نمایید.
- کنترل سایتها: به کمک قابلیت زمانبندی قدرتمند این برنامه، می توانید به صورت خودکار
سایت های اینترنتی را کنترل نمایید. این قابلیت ساده و در عین حال قدرتمند می تواند در صورت نیاز با اینترنت اتصال برقرار نموده ، اتصال اینترنت را قطع کند، خود را از حافظه خارج نماید و یا زمانی که تمامی دانلودها به پایان رسیدند کامپیوتر را خاموش نماید.
- بروز رسانی وب سایت به صورت محلی: این نرم افزار می تواند کل یک وب سایت را دانلود نموده، به سرعت آن را ویرایش نماید و سپس مجدداً آن را بر روی اینترنت قرار دهد.

قابلیت های کلیدی
نرم افزار Offline Explorer Enterprise 4.9:
- سرعت بالا، سادگی و قابلیت اعتماد در بازیابی فایلها از پروتکلهای FTP، HTTP، HTTPS، MMS، RTSP و سایتهای (NSV (SHOUTcast
- پشتیبانی از HTTP، SOCKS4، SOCKS5
- دریافت بیش از 500 فایل به صورت همزمان
- دانلود سایتهایی که با مرورگر اصلی و یا دیگر مرورگرهای کامپیوتر مشاهده شده اند. همچنین چاپ یکباره تمامی سایت
- از آنجایی که این
نرم افزار از یک مسیر برای ذخیره فایلهای دانلود شده استفاده می کند، به آسانی میتوان به فایلها دسترسی داشت
- پشتیبانی از کشیدن و رها کردن پیوندها از اینترنت
- کنترل Clipboard برای خلق دستی و یا خودکار پروژه جدید
- رابط کاربری با قابلیت پیکربندی شدن به همراه ویزارد پروژه دستی
- قابلیت اجرا در پشت زمینه
- پشتیبانی از استخراج پیوندها از اسکریپت های Java و VB
- استفاده از کوکی های IE به هنگام دانلود
- جستجو در میان فایلهای دانلود شده به کمک کلمه کلیدی یا نام فایل
- امکان انتخاب چندین پروژه که به شما امکان می دهد عملیات سریعتری را بر روی آنها انجام دهید
- کنترل سرعت
دانلود
- زمانبندی
دانلود ها و شروع آنها با استفاده از خط فرمان
- و ...


قیمت: 400.00 دلار آمریکا
پسورد:
www.p30download.com
دانلود - 6.75 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع


 

تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها در ویندوز

برای بالا بردن توانایی کامپیوتر در اجرای بهتر بازیها به Control panel بروید و در آنجا بر روی System کلیک کنید و در این بخش سر برگ Advance را انتخاب کنید و بر روی دکمه Setting ابتدایی مربوط به بخش Performance کلیک کنید. در این بخش قسمت Adjust for best performance را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی لازم است که قسمتی از فضای رم را خالی کنید تا این فضا برای اجرای بازیها به کار رود. برای این کار به Task Manager بروید و در سر برگ Process برنامه هایی را که فضای رم را بیهوده اشغال کرده اند را پاک کنید. برای این کار بر روی پروسس مورد نظر کلیک راست کنید و End Process را انتخاب کنید.

حتما برنامه هایی مثل آنتی ویروس و فایروال را ببندید . چون این برنامه ها فایلهای اجرایی بازی را چک می کنند و فضای زیادی را از رم اشغال می کنند . بقیه برنامه هایی که در هنگام بازی اجرای آنها ضروری نیست را هم متوقف کنید.

در مرحله بعد در منوی استارت بخش Run تایپ کنید msconfig . در پنجره ظاهر شده در سر برگ General گزینه Selective startup را انتخاب کنید و پایین آن تیک گزینه های
Process SYSTEM.INI FileWIN.INI File و Load Startup Items را بردارید. بعد در سر برگ Services گزینه Hide All Microsoft Services را انتخاب کنید و بعد Disable All را بزنید.

بعد از این کارها لازم است که فایلهای موجود در پوشه Temp را حذف کنید . برای این کار در منوی استارت و در بخش Run تایپ کنید %temp% . اینتر را بزنید. در این حالت پوشه ای ظاهر می شود تمام محتویات پوشه را حذف کنید.

اگر بازی را برای اولین بار اجرا می کنید و دچار مشکل شدید حتما ورژن DirectX که بر روی سیتم تان نصب شده است را چک کنید . و اگر قدیمی است حتما ورژن جدیدتر آن را نصب کنید. راه حل دیگر آپدیت کردن درایور کارت گرافیک است . برای این کار به وبسایت مربوط به شرکت سازنده بروید و در آنجا درایور جدید را دانلود کنید. این کار می تواند بسیار مفید باشد.


تنظیمات گرافیکی
در درون هر بازی بخشهای وجود دارند که به کاربر امکان انتخاب و دستکاری سطح گرافیکی بازی را می دهند . در این بخشها شما می توانید به فرض سطح گرافیک بازی را بالا یا پایین کنید . اگر گرافیک شما پایین است به این بخشها بروید و سطح گرافیک را بر روی متوسط (ترفندستان) و یا حتی پایین تنظیم کنید. در این جا بخشهای به نام Texture یا Details وجود دارد که مربوط به جزئیات موجود در محیط گرافیکی بازی است . پایین بردن این مقادیر می تواند سبب کم شدن این جزئیات و روانتر شدن بازی شود . البته بالطبع اینطوری کیفیت گرافیک بازی و محیط های آن پایین می رود.

در بخش تنظیمات گرافیکی بازی بخشهایی مانند Gamma و Contrast و Brightness هم وجود دارند که کم و زیاد کردن این مقادیر تاثیر چندانی در اجرای بازی ندارند و فقط روشنایی صفحه مانیتور با استفاده از این بخشها کم یا زیاد می شود.

بخش بسیار مهم دیگر بخش Anti-aliasing است . شما می توانید از درون خود بازی و یا از طریق تنظیمات مربوط به کارت گرافیک خود این بخش را تنظیم کنید.

یکی از کار های دیگری که می توان کرد این است که از برنامه های کاربردی مربوط به کارت گرافیکتان استفاده کنید. به فرض شرکت Ati برنامه ای به نام Hydravision را ارئه می کند که به شما اجازه دسترسی به تنظیمات بیشتر گرافیکی را می دهد. و یا برنامه Detonator که برای اجرای بهتر بازیها برای کارتهای گرافیکی مدل Geforce ارئه شده است.

تنظیمات DirectX
برای تغییر دادن تنظیمات DirectX در منوی استارت و در بخش Run تایپ کنید : dxdiag و کلید اینتر را بزنید. در این حالت پنجره ای باز می شود که مربوط به تنظیمات گرافیکی و صوتی دایرکت ایکس است. در سر برگ Display و در بخش Directx Features سه بخش به نامهای Direct Draw Direct3D و AGP Textures وجود دارند این سه بخش را فعال (Enable ) کنید. اگر در جلوی هر یک از این سه بخش Not Avialable نوشته شده باشد به معنی این است که کارت گرافیک شما قابلیت مورد نظر را ندارد.

نرم افزارها
یکی از نرم افزار هایی که می تواند به شما در ارتقای کارایی دستگاه در اجرای بازی کمک کند برنامه 3D Analyze است . البته باید نحوه تنظیم و کار با آن را بدانید.

همچنین >3D MARK 2006 یک برنامه عالی و تایید شده برای تست قدرت کامپیوتر شما برای اجرای بازی های کامپیوتری است همینطور اگر قطعه ای از سیستم شما معیوب بوده و یا ضعیف عمل کند این موضوع توسط نرم افزار یاد شده به اطلاع شما می رسد و می توانید نسبت به تعویض یا ارتقاء آن اقدام نمایید.
دانلود نسخه رایگان 3D Mark 2006

(به نقل از VideoGames ،)

گفتگوهایتان در ابزارهای پیغام رسان را توسط IM-History ذخیره کنید

الان محال از ممکن است کسی کاربر اینترنت باشد و از نرم افزارهای IM یا به زبان خودمانی مسنجرها استفاده نکند، منتها این وسط یک مشکل جزئی هست (البته برای شخص من و شاید شما!) بعضی وقتها دوستی در صفحات چت همین مسنجرها شماره تلفن، آدرس یا لینکی را می دهد و من یادداشت یا ذخیره کردنش را به بعد موکول می کنم یا حتی برخی اوقات ذخیره اش می کنم ولی چه فایده آنچه ذخیره کردم فقط در کامپیوتر خودم موجود است و تاریخچه ی چت هایم به وسیله ی مسنجرها هم فقط زمانی در دسترس هستند که با کامپیوتر خودم آنلاین باشم چون روی هارددیسک خودم ذخیره می شوند و لذا درست زمانی که به آن احتیاج است در دسترس نیست.

اما راه حل این مشکل از دیروز توسط IM-History کشف شد! IM-History یک نرم افزار رایگان و البته فعلا بتا است که گفتگو های شما در مسنجرهایتان را در اشتراک تان روی وب سایت خود نرم افزار ذخیره سازی میکند، لذا می توانید از هر کامپیوتر دیگری از هر جای دیگری و همینطور با هر سیستم عامل دیگری به اطلاعات ذخیره شده توسط این نرم افزار دسترسی پیدا کنید ;).

IM-Hisrtory چون بتا است محاسنی دارد و عیب هایی، این ابزار فعلا روی ویندوز مسنجرهای AIM، یاهو، لایو، Skype، ICQ و Trillian و یکی دو مورد دیگر که من نمی شناسم را می فهمد و اطلاعات مرتبط به آنها را ذخیره میکند ولی هنوز Gtalk و Pidgin را شناسائی نمی کند که این مورد خصوصا عدم درک Pidgin یک اشکال بزرگ محسوب می شود.

البته لینوکس کارها و برادرانی که یک پایشان در ویندوز و پای دیگرشان در لینوکس است نگران نباشد چون Pidgin در لینوکس برای نسخه ی لینوکس IM-History به خوبی قابل درک است. مهم ترین مزیت این نرم افزار امکان جستجو در بین گفتگو ها و همینطور دسترسی به اطلاعات ذخیره شده از طریق سایت خود نرم افزار است این یعنی اینکه در هر جایی بخواهید اطلاعات را باز خوانی کنید نیازی به نصب نرم افزار نیست ;).


چرا مایکروسافت از گوگل می‌ترسد؟

14 01 2008
بزرگترین خطری که مایکروسافت را تهدید می‌کند گوگل است. موضوع فقط رقابت بر سر موتور جستجو و یا تبلیغات اینترنتی نیست.گوگل ماهیت و فلسفه وجودی مایکروسافت را نشانه گرفته است.

شبکه همان کامپیوتر است

روزگاری بنیان‌گذار شرکت سان گفت: «شبکه همان کامپیوتر است». بنیان‌گذاران شرکت مایکروسافت اما، چنان از بازار عظیم و بادآورده کامپیوترهای شخصی به هیجان آمده بودند که فرصت یا تمایل اندیشیدن به «شبکه» و «کاربران به هم متصل» و «کامپیوتر فراتر از میزکار» را نداشتند. از نظر آن‌ها کامپیوتر، یک واحد محاسباتی «تنها و منزوی» بود، برای تک‌تک نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای آن باید هزینه می‌شد و فقط هم با محصولات مایکروسافت همخوانی می‌داشت.

yeastsex

سان گفت شبکه همان کامپیوتر است. گوگل نیز چنین می‌اندیشد.

اولین حامی گوگل بنیان‌گذار سان: باز هم «شبکه همان کامپیوتر است»

آقای اندی بکتول‌شایم یکی از بنیان‌گذاران سان، در چند ملاقات کوتاه که با لاری و سرگئی داشت تشخیص داد آن‌ها به شعار «شبکه همان کامپیوتر است» اعتقاد دارند و ایده‌هایشان متعلق به «آینده» است. بی‌دلیل نبود آقای بکتول‌شایم در نقش اولین حامی گوگل‌ در زمانی که این شرکت حتی هنوز ثبت نشده بود، ظاهر شد. از نظر بنیان‌گذاران گوگل «شبکه همان کامپیوتر است» و البته باید خصوصیات «هوشمندی» و «دسترسی آزاد به همه اطلاعات» را نیز به این شبکه (بخوانید کامپیوتر) اضافه کرد. رویکردی که یکصد و هشتاد درجه با رویکرد مایکروسافت در تضاد بود.

ارزان بهتر از گران

گوگلی‌ها از همان آغاز سرورهای خود را طوری طراحی کردند که می‌توانست هر سخت‌افزاری که توانایی محاسبه داشته باشد را در بر گیرد. به کمک این فن‌آوری ارزان آن‌ها توانستند سرورهایی بسازند که از لحاظ سرعت و قیمت (بهای تمام شده برای هر عمل محاسبانی) بزرگترین و سریع‌ترین سوپرکامپیوترهای جهان را فرسنگ‌ها پشت‌سر گذاشت. گوگل نمی‌خواست برای خرید سرورهای گران و نرم‌افزارهای گران‌تر هزینه کند، بنابراین سخت‌افزار و نرم‌افزار خودش را بر اساس «سرورهای ارزان» و نرم‌‌افزارهای رایگان موجود بنیاد گذاشت و ثابت کرد «ارزان بهتر از گران است».

محاسبه غیرمتمرکز

گوگل از همان آغاز، هدف و شیوه کسب‌وکارش را حرکت به سوی «محاسبه غیرمترکز» یا Cloud Computing (نوعی از Distributed Computing) قرار داد،‌ حال آن‌که «مایکروسافت» اصولا ساختار کسب‌‌وکارش را برپایه «کامپیوترهای شخصی» و «سرورهای متمرکز» شکل داده بود. برخلاف سرورهای متمرکز سنتی، کاربران آینده تصوری از نوع، محل و خصوصیات سرور مورد استفاده شان ندارند. آن‌ها از ظرفیت و توان محاسباتی سرورهایی که مانند یک «ابر» مبهم و غیرمتمرکز هستند استفاده می‌کنند بدون این‌که به یک سیستم‌عامل یا محیط خاص وابسته باشند.

cloud computing

وب آینده: سرورهای پراکنده و غیرمتمرکز - «اینترنت همان سرور است»

هدف: ریشه‌های مایکروسافت61_google_microsoft

گوگل با ارائه نرم‌افزار و خدمات تحت وب و بانک‌اطلاعاتی عظیم خود که شامل وب‌گاه‌، تصویر، کتاب‌، نقشه‌، فیلم و … که همگی نیز تحت وب قابل دسترس هستند، به تدریج ولی با روندی «مداوم و محسوس» در حال کم کردن وابستگی کاربران به محصولات مایکروسافت است. این درحالی‌است که مایکروسافت روی «افزایش وابستگی کاربران به محصولات خود» سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی استراتژیک کرده است و می‌کند. این وابستگی روز به روز در حال کمرنگ‌تر شدن است و گوگل مهمترین نقش را در این کمرنگ شدن بازی می‌کند: «زنگ خطر جدی برای امپراطوری مایکروسافت!»

مایکروسافت که در سال‌های اخیر نشان داده «غولی محافظه‌کار و کم خلاقیت» است این بار با خطری مواجه شده است که درست «ریشه‌های» آن‌را نشانه گرفته است: گوگل!

مایکروسافت خطر را احساس کرده‌ است، اما آیا زمان و اراده کافی برای جبران دارد؟

توجه: مطالب این نوشته عقاید شخصی نویسنده می‌باشد و به غیر از موارد ذکر شده، ترجمه یا گردآوری نیست.


عملیات

اطلاعات

4 جواب تا “چرا مایکروسافت از گوگل می‌ترسد؟”

14 01 2008
عباس (19:45:03) :

مطالب وبلاگت خیلی جالبه….مرسی

15 01 2008
رضا (07:24:59) :

همانطوری که بارها قبلا گفته ام اساسا اگر بزرگترین و موفق ترین محصول امپراطوری مایکروسافت را ویندوز بدانیم و مهم ترین بازاری که مایکروسافت در دست دارد را بازار سیستم عامل باید بگویم مایکروسافت در حال از دست دادن این بازار و یا مهم ترین اسلحه اش است، با ظهور روز افزون پلتفرمهایی مثل فیس بوک و اپلیکیشن های وب بیس مستقل یا تحت این نوع پلتفرمها مفهوم جدیدی در حال شکل گیری هست با عنوان web os یا سیستم عامل بر مبنای وب، در آینده یی نه چندان دور شاید 10 یا 5 سال دیگر مهم نیست ویندوز داشته باشید یا لینوکس یا… حجم بالایی از اپلیکیشن ها که نیاز به نصب ندارند و مستقل از سیستم عامل کامپیوتر شما هستند تنها از طریق وب در اختیارتان خواهد بود و این سبب می شود بیش از پیش موقعیت مایکروسافت در بازار سیستم عامل تهدید شود.

از طرفی نمی توان این را نادیده گرفت که گوگل خیلی بهتر از مایکروسافت این وضعیت را درک کرده است و شاید به همین خاطر اعتقاد دارد نیازی به ارائه ی یک سیستم عامل مستقل از جانب این کمپانی نیست، تفکر مایکروسافت نسبت به دنیای سیستم عامل متعلق به 20 سال پیش است و در آخرین گامش در این بازار به وضوح شکست خورده و بسیاری معتقدند ویستا و XP تفاوت چندانی جز در ظاهر رابط کاربری ندارند.

توصیه می کنم به این مطلب نیز نگاهی بیاندازی / مایکروسافت ظرف ده سال آینده شاید انحصارات فعلی اش را از دست بدهد:
http://www.updateblog.net/archive/2007/04/post_157.php

 

چه کسی لوگوی گوگل را طراحی کرد؟

 

لوگوی اولیه گوگل را سرگئی برین یکی از بنیان‌گذاران گوگل با استفاده نرم‌افزار Gimp طراحی کرد، اما نسخه جدید لوگوی گوگل را خانمی به نام راث کدار Ruth Kedar طراحی کرده است.

سال 99 یعنی همان زمانی که راث کدار به سرگئی برین و لری پیج برای طراحی لوگو معرفی شد، وی مدرس طراحی در دانشگاه استنفورد بود. از او خواسته شد که ایده‌های اولیه‌اش را برای لوگوی گوگل، ارائه کند. راهبرد و شیوه طراحی خانم کدار مورد پسند رؤسای گوگل قرار گرفت و او استخدام شد.

 Ruth.jpg

گوگل در آن زمان می‌خواست که لوگویی متمایز از سایر شرکت‌های مهم اینترنتی ان زمان داشته باشد، شرکت‌هایی مانند Yahoo, Excite, HotBot, LookSmart و Lycos. به علاوه گوگل می‌خواست که لوگویش نشان‌دهنده نگاه ممتاز این شرکت باشد. همه شرکت‌های رقیب گوگل در آن زمان در درجه اول پورتال‌های تجاری بودند و در درجه دوم خدمات جستجو ارائه می‌کردند، اما گوگل می‌خواست که به عنوان یک موتور جستجو شناخته شود و لوگویش هم باید این مطلب را می‌رساند.

طرح‌های زیادی برای لوگوی گوگل پیشنهاد شد و در نهایت لوگوی کنونی به دلایل زیر انتخاب شد:

 google-logo-design.png

- لوگو نمایی سرزنده دارد و در عین حال ساده دارد. خواندن آن بسیار ساده است، بافت و سایه‌ای که به هر حرف لوگو داده شده است، هر حرف را از برجسته نشان می دهد و در همان حال به آن وزن و شفافیت می‌دهد.

- در آن زمان فونت Times-Roman،‌فونت مورد پسند و انتخابی در وب بود و فونت sans-serif،‌فونت مورد قبول رسانه‌های کاغذی بود. راث می‌خواست فونتی انتخاب کند که هم خوانا باشد و هم یک حس نشاط و سرزندگی را القا کند،‌در نهایت او فونت Catull را انتخاب کرد که نوع قدیمی فونت serif بود.

خانم راث کدار متولد برزیل است، او برنده چندین جایزه طراحی است و نمایشگاه طراحی‌هایش در آمریکا و کشورهای دیگر به نمایش گذاشته شده است.

بعضی از کارهای او را می توانید در اینجا و اینجا ببینید.

برنامه‌نویسان کشورمی‌توانندنرم‌افزاردارای سرعت ابررایانه بنویسند

برنامه‌نویسان در کشور می‌توانند با استفاده از بستری که در دانشگاه علم و صعنت فراهم شده است، نرم‌افزاری با قدرت پردازش ابررایانه تولید کنند! یکی از مجریان طرح این نرم‌افزار در دانشگاه علم و صنعت که "سی-شریفی" نامیده می‌شود، با بیان مطلب فوق گفت: فاز اول این نرم‌افزار در دانشگاه علم و صنعت تولید شده است، و به زودی در بهمن ماه فاز دوم آن نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. "لیلا میرطاهری" اظهار کرد: با اجرایی شدن فاز دوم این طرح برنامه‌نویسان کشور می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار اصلی و امکاناتی که دانشگاه علم و صنعت در اختیار آنها قرار می‌دهد، نرم‌افزارهای دارای قدرت پردازش بسیار بالا برابر با ابررایانه‌ها تولید کنند. وی ادامه داد: این نرم افزار دارای کاربردهای مختلف است و به ویژه می‌تواند در صنایع نفتی و دفاعی مورد استفاده قرار گیرد. مجری این طرح در خصوص مزیت آن توضیح داد: در برخی از سازمان‌ها به لحاظ امنیت اطلاعات نمی‌توانند برنامه نویسانی از خارج از سازمان متبوع خود به کارگیرند به همین دلیل ترجیح می‌دهند برنامه نویسان داخلی نرم افزارهای مورد نیاز آنها را تولید کنند که این بستر، مشکل مذکور را حل می‌کند. میرطاهری بیان داشت: در نمایشگاهی که در هفته پژوهش برگزار شد، مشاهدات حاکی از آن بود که سازمان‌ها و دستگاه‌ها در این زمینه نیاز مبرمی دارند و بخش‌های بسیاری مخاطبان این طرح هستند. به گفته شریفی، این نرم‌افزار که آن را "سی- شریفی" نامیده‌اند، با هزینه‌های بسیار پایین توان پردازشی سه برابر سرعت ابررایانه‌های بسیار گران و پیچیده را دارد. به گفته وی، این نرم‌افزار سیستمی بنیادین است که برای نخستین بار در جهان، با ورود به هسته سیستم عامل رایانه‌ها و از طریق هم‌بند کردن شماری کامپیوتر شخصی ایجاد شده است. شریفی چندی پیش گفته است: این سیستم در سازمان هواشناسی کشور با هم‌بندی ‪ ۸‬رایانه شخصی اجرایی شده و توانسته است برخی محاسبات بسیار سنگین داده‌های هواشناسی دریافتی از ماهواره‌ها در پیش‌بینی وضع هوا را که با فناوری موجود، ‪ ۶۵‬دقیقه بطول می‌انجامید، در ‪ ۱۶‬دقیقه انجام دهد. منبع خبر: ایرنا

برترین های تکنولوژی در تلفن های همراه(قسمت اول)

همان طور که میدانید امروزه دوربین ها به یکی از مهم ترین بخش های گوشی های همراه و معیاری مهم در انتخاب و خرید مبدل شده اند.به همین منظور در ادامه به بررسی ویژگی های برتر درCamera Phone  ها می پردازیم. در ابتدا یاد آور میشوم که با توجه به پیشرفت سریع این گونه گوشی ها، شاید در کمتر از 1ماه محصولی بهتر و کامل تر روانه بازار شود.

tech-mobile.jpg

1. بهترین فلاش ها: xenon flash و strobe flash که نمونه ای از آنها به ترتیب در Samsung G800 وLG KU990 Viewty وجود دارد. در دوربین های دیجیتال کوچک خانگی بیشتر از xenon flash استفاده میشود.
2. بهترین کیفیت فیلم برداری : 480×640 (VGA) این کیفیت تقریباً برابر کیفیت DVD است.نمونه ای کامل از آن در LG KU990 Viewty و Nokia N95 و Nokia N82 موجود است.در این مورد باید به LG KU990 Viewty به عنوان یک پدیده نگاه کرد به دلیل آنکه توانسته کیفیتی متفاوت و برتر ارایه دهد.


tech-lg.jpg

3. بیشترین تصویر در ثانیه[frames per second]:  مقدار ۱۲۰ تصویر در ثانیه که فقط LG KU990 Viewty توانسته آن هم با کیفیت متوسط QVGA ارایه دهد ولی باز هم فیلم های بی نظیری تولید میکند، و با کیفیت VGA تا به امروز فقط 30 تصویر در ثانیه می توان گرفت و در Nokia N95 و همین گوشی LG و بسیاری دیگر از Camera Phone ها ارایه شده است .در این زمینه Camera Phone ها از دوربین های دیجیتال خانگی خیلی عقب نیستند.
4. بیشترین زوم اپتیکال : (3x) یا 3 برابر که بارز ترین گوشی با این امکان Nokia N93i که یکی از بهترین گوشی های نوکیا در تمام زمینه هاست، و گوشی جدید سامسونگ Samsung G800 .کاملاً مشخص است که گوشی های همراه توانسته اند این امکان خود را به دوربین های دیجیتال کوچک برسانند.


tech-samsung.jpg

5. جدیدترین کاور : این کاور فعلا فقط در گوشی Sony Ericsson K850 بکار رفته و دقیقا نمونه موجود در دوربین های Sony است.این کاور به صورت تمام اتوماتیک در موقع عکس برداری باز میشود و هیچ گونه کلید دستی ندارد.
6. بهترین کیفیت عکس : 1944*2592 پیکسل که همان 5 مگا پیکسل است.( این مورد در کشور ما و حتی در دیگر کشور ها ملاک بهترین دوربین شده که این طور نیست و یک دوربین خوب و قابل قبول معیار های دیگری دارد که من به چند مورد به صورت خلاصه پرداخته ام )در این کیفیت، تعداد گوشی های همراه محدود است که به چند مورد از بهترین های آنها در زیر اشاره میکنم:
LG KU990 Viewty -Nokia N95 - Sony Ericsson K850 - LG KG920 - Nokia N82
طرحهای جدیدی نیز ارایه شده که زمان ورود آنها به بازار مشخص نیست مانند:
Nokia N94 با 8 یا7 مگا پیکسل - Sony Ericsson K880 با 7 مگا پیکسل
ودر آخر باید بگویم که Camera Phoneها هیچگاه به اندازه ی دوربین های دیجیتال ،کامل نیستند.


tech-nokia-n95.jpg

همه این گوشی های نام برده در رنج قیمتی در حدود 450-700 هزار تومان هستند که با حدود نیمی از قیمت یعنی حدود 270 هزار تومان می توانید یکی از بهترین دوربین های دیجیتال کوچک با مارک دلخواه خریداری کنید برای مثال Sony DSC-T20 را معرفی میکنم:
وزن: 197 گرم- کیفیت عکس: 3264* 2448 حدود 8.2 مگا پیکسل – زوم اپتیکال 3x – کیفیت فیلم برداری VGA 30 تصویر در ثانیه- حافظه داخلی 31 مگا بایت و حافظه جانبی 64 مگا بایت و قابلیت افزایش تا 8 گیگابایت و بسیاری از امکانات دیگر که هیچ گوشی همراهی دارا نیست.
در فرصت های دیگر به قسمت های دیگر گوشی همراه می پردازیم. با ما باشید

نکاتی جالب در ارتباط با فایرفاکس

 
خوب حالا می خوام چند تا نکته ی جالب که ممکنه خیلی از استفاده کننده های فایرفاکس اونارو نمی دونن رو بگم!
  • برای اینکه یه کلمرو خیلی سریع توی فایرفاکس پیدا کنید کافیه بنویسید /کلمه. مثلا برای پیدا کردن کلمه ی سیاوش توی سایتی که داخلش هستید می تونید بنویسید /سیاوش
    برای دیدن نتیجه ی بعدی توی صفحه کافیه دکمه های Ctrl+G رو با هم بزنید.
  • اکثر مرورگر ها قابلیت ذخیره سازی صفحاتی که قبلا مرور شدرو دارن و وقتی داخل Address Bar ابتدای یه سایت رو که قبلا داخلش رفتید وارد می کنید خود مرورگر آدرس رو کامل می کنه.
    فایرفاکس هم این قابلیت رو داره. حالا فرض کنید بخواین یک آدرس بخصوص رو از لیست وبسایت هایی که توشون رفتید حذف کنید. برای این کار کافیه با ماوس روی اون آدرس برید و بدون اینکه روی آدرس کلیک کنید دکمه ی Del رو روی کیبرد بزنید.
    Highlight the address
Question level 4 ببخشید شما از یاهو! برای سرچ استفاده می کنید؟
Answer " نه! فقط از گوگل! برای همینه که دارم صفحات یاهو! رو از لیست صفحات ذخیره شده ی فایرفاکس پاک می کنم. "
  • برای دیدن آدرس هایی که روی هاردتون Cache شدن کافیه توی آدرس بار بنویسید about:cache?device=disk.
  • برای دیدن آدرس هایی که توی Memory کامپیوترتون Cache شدن کافیه دوباره توی آدرس بار بنویسید about:cache?device=memory
  • برای متوقف کردن عکس های متحرک gif توی یک صفحه می تونید دکمه ی Esc رو بزنید.
  • برای اینکه یک لینک رو توی یک تب جدید باز کنید کافیه روی اون لینک کلیک وسط ماوس رو بزنید یا دکمه ی کنترل رو نگه دارید و روی لینک کلیک کنید.
  • اگر یک تب رو اشتباها بستید. کافیه دکمه های Shift+Ctrl+T رو با هم بزنید. و اون تب دوباره باز می شه.
  • برای اینکه یک لینک رو توی یک صفحه ی جدید فایرفاکس باز کنید دکمه ی Shift رو پایین نگه دارید و روی اون لینک کلیک کنید.
  • در صورتی که میبینید دانلودتون توی فایرفاکس ناقص انجام میشه به منوی Tools -> Options -> Privacy برید و Download History مرورگر رو پاک کنید.
  • برای Bookmark کردن سریع یک صفحه کافیه آیکان اون صفحه که بقل آدرسش توی آدرس بار هست رو توی Bookmark Bar بکشید.
  • در صورتی که بیشتر از دو تا تب توی فایرفاکس باز باشه یک بار جدید بنام Tab Bar بوجود میاد. با دو بار کلیک کردن روی اون بار می تونید یک تب جدید باز کنید. یا می تونید دکمه های Ctrl+T رو با هم بزنید.
  • فایرفاکس قابلیت Work Offline رو داره که کافیه برید توی File -> Work o0

متن کامل مصاحبه "خداحافظی با بیل گیتس"

 
متن زیر، یکی از آخرین مصاحبه هایی می باشد که بیل گیتس در مقام مدیر ارشد کمپانی بزرگ مایکروسافت با وب سایت Engadget انجام داده است که توسط وبلاگ "بلاگ نوشت" ترجمه شده است.

بسیار خوشحالیم که در طی این سالها نشستهای متعددی با آقای بیل گیتس (Bill Gates) داشته ایم و برایمان جای بسی خرسندی است که وی را یکی از طرفداران خود بنامیم. آرزو داریم که این آخرین نشست ما نباشد، اما متاسفانه، شاید چنانکه نشست دیگری هم در پیش باشد، این بار ایشان متصدی Microsoft نباشند.

این بار می خواهیم، با ایشان درباره نشست تاریخی شان با استیو جابز (Steve Jobs - مدیر شرکت Apple)، نقشه هایشان برای سازمان خیریه "بیل و ملیندا گیتس"، و همچنین آینده کاریشان در Microsoft سخن بگوئیم.

از وقتی که برای صحبت با ما گذاشتید، سپاسگزاریم. دیشب در حال نت برداری برای مصاحبه امروز بودم که به فیلم مصاحبه اخیرتان برخوردم که در آن گفته بودید دنبال شغل جدیدی می گردید! فقط میخواستم بگویم که ما در Engadget دنبال نویسنده می گردیم!…

ب.گ: عالیه!

من میدانم که شما اخیراً برای گاردین چند مقاله نوشته اید.

ب.گ: بله! من کارهای شما را هم خیلی دوست دارم.

به هر حال می دانید که مرا کجا باید پیدا کنید!

ب.گ: البته (با خنده)

من دیدار شما و استیو جابز را از نزدیک نظاره گر بودم. اینکه شما روبروی همدیگر قرار می گرفتید، به نظر من گذشته از اهمیت تاریخی آن، برای بسیاری از مردم هیجان انگیز بود. میخواهم بدانم که برای شخص شما چه احساسی داشت؟ فکر میکنم که خیلی از مردم می خواهند بدانند که این دیدار برای شما طعم تلخی داشته یا بالعکس. من احساس میکنم که به نوعی تلخ و شیرین بوده است!

ب.گ: خوب من به استیو علاقمندم. و همیشه نسبت به برخورد او با صنعت کامپیوترهای شخصی، بسیار احترام قائل بوده ام. به هر حال همانگونه که استحضار دارید، صنعت کامپیوترهای شخصی توسط افراد جوانی پایه گذاری شد که آنرا باور داشتند و همه آنها با هم به رشد آن کمک کردند.

من و استیو هم سن و سال هستیم. البته او کمی از من بزرگتر است، و سه سال پس از آنکه نخستین کامپیوتر شخصی تولید شد، وارد این صنعت گردید. استیو، شانزدهمین مشتری مفسر زبان بیسیک من بوده است. من کمودور را شش ماه قبل از آن عرضه کرده بودم، و اگر به خاطر داشته باشید هشت ماه قبل از آن هم TRS-۸۰ را ارائه کرده بودم، که آن زمان Floating Point BASIC را اجرا میکردند.

در طی همین سالها هم من شهرت پیدا کرده بودم. و در واقع آن زمان، ما بیشتربا استیو وازیاک (Steave Woziak - از پایه گذاران Apple در کنار استیو جابز) سر و کار داشتیم - استیو جابز هنوز درگیر این کار نشده بود -. استیو واز (Woz) هم در آن روزها سعی میکرد که BASIC خودش را طراحی کند که البته موفقیتی بدست نیاورد.

ما روی پروژه های مختلفی با هم کار کرده ایم. وقتی که استیو، MAC را ارائه کرد، ما رابطه نزدیکی با هم داشتیم. سی نفر در Microsoft و بیست نفر در Apple بر روی رابطهای گرافیکی با هم رقابت میکردند. تجارب خوبی در آن زمان نصیب ما میشد. هنگامی که آنها به سمت حافظه های ۵۱۲ کیلوبایتی رفتند، ما هم رقیب آنها بودیم. آنها فکر میکردند که نرم افزار Jazz یک پیشرفت غیرمنتظره در صنعت خواهد بود، اما ما به آنها نشان دادیم که این Excel است که محصول غیرمنتظره ای محسوب میشود.

من واقعاً معتقدم که استیو مهارتهای منحصر به فردی دارد که من آنها را ندارم. شما کارهای خارق العاده ای از او می بینید که تولیدات متفاوتی را ناشی میشود.

خوب وقتی که آنجا با او روبرو می شدید چه احساسی داشتید؟ استیو به Beatles گفته که او احساس نامانوس و عجیبی داشته است. رقابتی که غیر قابل توصیف و توضیح بوده!

ب.گ: البته! هر کدام از ما شانسهایی داشتیم. من فکر میکنم که من و استیو، افراد خوش شانسی در صنعت بوده ایم، و این رقابت بود که ما را به این موفقیت نائل آورد. ما میدانیم که این گزینه ویژه ای است و آنجاهایی که ما در کنار هم کار کرده ایم؛ به صنعت کمک زیادی شده است. و هنگامی که ما این ارتباطات را کاملتر کنیم، صنعت کامپیوترهای شخصی وارد فاز جدیدی خواهد شد.

در ماههای اخیری که تصدی Microsoft را در دست دارید، چه می کنید؟ آیا بیشتر زمان تان را در سازمان خیریه می گذارنید؟ یا هنوز روی تکنولوژی متمرکز هستید؟

ب.گ: من در حال حاضر بطور تمام وقت، در Microsoft هستم. چه بعنوان رئیس و چه به هر عنوان دیگری. شما میتوانید این موضوع را از کارکنان کمپانی بپرسید. اما اول جولای که بیاید، تغییراتی در پیش خواهد بود. ممکن است در ماه ژوئن حضور من در Microsoft کمی متفاوت باشد. نه به این خاطر که من بر کارهای دیگری تمرکز کنم، نه! بلکه از آن جهت که آخرین ماه کاری من در Microsoft خواهد بود… به هر حال در حال حاضر، من سخت تر از هر زمان دیگری در یک دهه اخیر به کار مشغول هستم.

چیزی روی میزتان مانده که احساس کنید که هنوز شروع نشده یا کاملاً به پایان نرسیده است؟

ب.گ: خوب! تکنولوژی همراه (Tablet) هنوز در مسیر اصلی خودش قرار نگرفته است. تماشای تلویزیون از طریق اینترنت نیز همچنین - البته منظورم فراگیر شدن این تکنولوژی هاست. بطوری که میلیونها کاربر از آنها بهره ببرند-. در حقیقت اینها در مسیر رسیدن به جاده اصلی هستند ولی هنوز در آن قرار نگرفته اند.

وقتی که من برنامه های مختلف را نگاه میکنم، می بینم که ما در بسیاری از موارد پیشرفتهای بیشتری نسبت به دیگران داشته ایم.

یا مثلاً بهره وری، چیزی است که ما هنوز باید بر روی آن کار کنیم.

محاسبه در ابر (Computing in the cloud) موضوع جدیدی است که بررسی میکند چگونه نرم افزار بطور خودکار منابع سخت افزاری را به کار گیرد. این چیز خارق العاده جدیدی است که ما برای سیستم های اطلاعاتی مصرف کنندگان خانگی و تجاری آنرا در دست انجام داریم.

اکنون، دوره زمانی شگفت انگیزی است! من معتقدم که همه این چیزها به وقوع خواهند پیوست. اما به زمان نیاز است. درست همچون تکنولوژی های پزشکی که زمان بیشتری از آنچه که من دوست دارم، برای به نتیجه رسیدن، نیاز دارند.

درباره بهره وری صحبت کردید. من فکر میکنم که Microsoft واقعاً در طی سالیان، بهره وری را از آنِ خود کرده است و بازار را در دست داشته. و این واقعاً پشتوانه محکمی برای Microsoft است. اما با این حال، شما هنوز احساس می کنید که در بدست آوردن بازار مشتریان قصور کرده اید؟ یعنی واقعاً روی مشتریان تمرکز نداشتید اما استیو جابز و شرکت Apple داشتند؟ یا اینکه آرزو میکنید که همه مشتریان دیگر را هم تحت پوشش می گرفتید؟

من فکر میکنم که کلید اصلی، مفهوم کامپیوترهای شخصی و صنعت نرم افزاری است. این چیزی است که ما در سال ۱۹۷۵ بر آن اساس، هسته اصلی شرکتمان را بنا نهادیم. برنامه های کاربردی ثالثی هستند که مصرف کنندگان، آنها را بر روی Windows اجرا میکنند. من فکر میکنم که ما مسیر اصلی را به آنها داده ایم، و شما می بینید که آنها هر روز بهتر میشوند. این نقش کلیدی ما را نشان میدهد.

بله! Microsoft خودش برای موزیک و عکس و همه اینها برنامه دارد، اما آنچه که ما را متمایز میکند، این است که ما به نرم افزارهای ثالث هم وسعت اجرا میدهیم. سخت افزارها متنوع هستند، و نرم افزارها هم همینطور.ما به مرزهای تازه ای نیاز داریم که من فکر میکنم، واسط طبیعی و سرویسهای اتصال، میتوانند ما را قادر به حرکت به سمت این مرزهای جدید کنند.

ما بخاطر بازیهایی که مردم بر روی Windowsها اجرا میکنند، به خود افتخار میکنیم. اما حرکت به این مرزهای جدید، میتواند نوید وارد شدن به مرحله جدید را به آنها بدهد.

به نظر من تاکید و اهمیت دادن به شرکتهای دیگر، کاری است ما همیشه بهتر از بقیه آنرا انجام داده ایم و امیدوارم که این موضوع ما را در موقعیت مناسبی قرار دهد.


درباره Windows، یکصد میلیون لیسانس فروخته شده، بدیهی است که مقدار هنگفتی است. اما فکر میکنم در ماههای اخیر، خصوصاً با تبلیغات رسانه ها و وبلاگها، Vista واقعاً در بین مردم ضربه خورده است. خیلی از کاربران به XP بازگشت کرده اند یا حداقل از بازگشت سخن میگویند. احساس نمی کنید که بی اعتبار شده است؟ آیا در طراحی محصول اصلی کمپانی، انتظارات مصرف کنندگان لحاظ نگردیده است؟

ب.گ: من اینطور فکر نمی کنم! هر نسخه ای از Windows امکانات جدید زیادی دارد که مردم از آنها بهره می برند، امکاناتی که با دوام هستند اما گاه سخت!

در گذار از XP به Vista ما چیزهای زیادی برای تغییر دادن داریم. آیا درایورهای سخت افزارها آماده این گذار شده اند؟ آیا ما به روزرسانی را تا آنجائیکه میتوانستیم برای این گذار آسان کرده ایم؟

وقتی که مردم به سمت Vista حرکت میکنند، آنها در کل احساس خوبی دارند. این خوشنودی شاید کامل نباشد، اما احساس خوبی است. به هر حال ما به گذار برای بهتر شدن کارها نیاز داریم.

در حال حاضر درایورها در دسترس قرار گرفته اند. بطور کلی وقتی که ما به محصولی نگاه میکنیم و میگوئیم که «خوب است!» ممکن است چیزهای خوب بسیاری در آن باشد، اما ما برای چیزهایی که برای انتقال به نسخه جدید لازم هستندذ، بایستی آمادگی پیدا کنیم. بنابراین بازگشت میکنیم تا آماده شویم.

پروسه های سختی در Windows وجود دارد که ما درباره آنها بررسی میکنیم و آنها را آسانتر ارائه میدهیم. نظرات برای ما خیلی مهم هستند. اما Vista محصولی است که امکانات فوق العاده ای دارد. من مردم را به استفاده از آن تشویق میکنم. ما به امکانات Vista افتخار میکنیم!

بله، البته! اما آیا خودتان به شخصه از آن کاملاً راضی هستید؟

ب.گ: من هیچ وقت از هیچ محصول Microsoft رضایت کامل ندارم!

پس این جمله را تصدیق میکنید که "نرم افزارها هیچگاه کامل نیستند، بلکه فقط کنار گذاشته میشوند؟"

ب.گ: همیشه ویژگی هایی وجود دارند که من میخواهم به نرم افزارها اضافه گردند، یا امکاناتی که دوست دارم، کمی بیشتر به آنها رسیدگی شود.

افرادی که در این کمپانی موفق هستند، کسانی هستند که بطور خنده آوری سخت کوش و مصمم هستند. آنها تقریباً وادار میشوند که کار را رها کنند و در این زمان، اصلاً کار آماده ارائه شده است! اما من در هر محصولی جستجو میکنم و آرزوهایم را برای بهتر شدن آن بیان می دارم.

بخشی از سازمان خیریه بر روی تکنولوژی متمرکز است تا به بالابردن سطح سلامتی در کشورهای در حال توسعه کمک کند. آیا قصد دارید که از آن بعنوان یک شرکت نرم افزاری یا یک کمپانی در زمینه تکنولوژی استفاده کنید؟

البته که نه! مسلماً این مسئله کاملاً متفاوت است. من فکر نمیکنم که کمپانی هایی که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند، همه شبیه به هم باشند. اینجا در سازمان خیریه، شما با تحقیقات آکادمیک، دانشمندان بزرگ شرکتهای دارویی، دولتهای توسعه یافته و در حال توسعه، سازمانهای غیر انتفاعی و… سر و کار دارید که برای عموم فعالیت میکنند.

بزرگترین بخش سازمان خیریه ما به پیدا کردن درمان برای بیست نوع بیماری مختلف می پردازد. مالاریا، ایدز، سل و بیماری های دیگری که بسیاری از آنها در کشورهای فقیر شیوع دارند و برخی از مردم ثروتمند حتی نام آنها را نشنیده اند مانند Visceral و Leishmaniasis.

خوب راهی که ما در پیش گرفته ایم، هماهنگی بیشتر انرژی و منابع است. اما محرّک ما برای این مسیر، بازار نیست. این مسیر نیاز به ابداعات و اختراعات دارد. و چون ما هنوز در مراحل اولیه هستیم، من هم به این گروه پیوسته ام. و میخواهم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

من کتابخانه بزرگی از کتب علمی و خصوصاً علوم زیستی جمع آوری نموده ام. در نیمه دوم سال، که بیشتر وقتم را صرف آنها خواهم نمود.

شما سازمان خیریه را راه اندازی نموده اید و بطور خارق العاده ای هم به آن کمک مالی میکنید. مسیر اولیه چیست؟ اولین سال سازمان چگونه خواهد بود، و شما آرزو دارید که در دوازده ماه اول چه کاری انجام گیرد؟

ب.گ: خوب من در سازمان بصورت پاره وقت حضور خواهم داشت. آنجا افراد بزرگی هستند که بطور تمام وقت فعالیت میکنند، از جمله پتی استونسیفر (Patty Stonesifer - سرپرست بنگاه خیریه گیتس) و همسر من که وقت زیادی میگذارد.

ما از کمک مالی ۱/۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۶ به ۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۹ خواهیم رسید. بنابراین ما در حال صعود کردن هستیم، و این نشان میدهد که ما بلند پروازیم. ما میخواهیم که یک کار غیرمنتظره انجام دهیم، مثلاً کشف یک واکسن جدید، و در این راه شما واقعاً به پول بیشتری نیاز خواهید داشت. اما خوشبختانه اقبال عمومی نسبت به این کارها بیشتر شده است. اجماع سازمان Global، Bono و سازمان ما که به تازگی آغاز شده است، باعث می شود تا بهتر به آنچه که می خواهیم برسیم.

خوب من با روسای سازمانهایی که در این باره تجارب زیادی دارند و بیشتر درگیر این نوع کارها هستند، دیدار خواهم کرد و از آنها برای همکاری دعوت میکنم. همچنین با افراد خیّر و نیک اندیش، نشست خواهم داشت و درباره لذّتی که از این کار نصیب من شده است سخن خواهم گفت، و آنها را ترغیب به همداستانی می کنم. به هر حال، هر کاری که از دستم بر بیاید انجام خواهم داد. اما هدف اصلی سازمان تلاش برای سلامتی دو میلیارد انسان فقیر دنیاست تا آنها هم همچون دو میلیار فرد ثروتمند احساس سلامتی داشته باشند. این هدفی بود که از ابتدا اتخاذ شده بود و من تنها جهت تسریع آن تلاش خواهم نمود.

و اما سوال آخر؛ چه محصولاتی در Microsoft است که دوست دارید قبل از رفتن ناخنکی به آنها بزنید؟

ب.گ: من واسط طبیعی کاربر (Natural User Interface) را دوست دارم و دلم میخواهد که با گروهی که در این باره کار میکنند، بمانم تا آنگاه که وقتش برسد و آنرا در جریان اصلی استفاده قرار دهیم.

جستجو، پروژه عظیم دیگری است که افراد مستعدی در حال پیش بردن آن هستند. افرادی که مردم آنها را نمی شناسند، اما در حال خلق چیزهای واقعاً متمایزی هستند. استیو بالمر (Steve Ballmer - رئیس جدید Microsoft) استارت این پروژه را زده است.

زمانی که در Microsoft نیستم، بر روی نرم افزارهایی برای سیستمهای درمانی و آموزشی فکر خواهم کرد. تا زمانی هم که اینجا هستم، جستجو میکنم ببینم که در این زمینه ها Microsoft چه گامی میتواند بردارد.

به هر حال در این مدّت باقیمانده، فکر کنم شاید در سه پروژه با Microsoft همکاری داشته باشم.

از نشستی که با ما داشتید بسیار سپاسگزارم.

ب.گ: خواهش میکنم. مصاحبه خوبی بود.

موفق باشید

بعد مدتها

سلام بر همگی خیلی وقت بود نیومده بودم بعد مدتها دوباره اومدم

در ضمن درباره هر موضوعی که میخواین به من بگین(در قسمت

نظرات)تا من براتون بزارم