******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

گفتگوهایتان در ابزارهای پیغام رسان را توسط IM-History ذخیره کنید

الان محال از ممکن است کسی کاربر اینترنت باشد و از نرم افزارهای IM یا به زبان خودمانی مسنجرها استفاده نکند، منتها این وسط یک مشکل جزئی هست (البته برای شخص من و شاید شما!) بعضی وقتها دوستی در صفحات چت همین مسنجرها شماره تلفن، آدرس یا لینکی را می دهد و من یادداشت یا ذخیره کردنش را به بعد موکول می کنم یا حتی برخی اوقات ذخیره اش می کنم ولی چه فایده آنچه ذخیره کردم فقط در کامپیوتر خودم موجود است و تاریخچه ی چت هایم به وسیله ی مسنجرها هم فقط زمانی در دسترس هستند که با کامپیوتر خودم آنلاین باشم چون روی هارددیسک خودم ذخیره می شوند و لذا درست زمانی که به آن احتیاج است در دسترس نیست.

اما راه حل این مشکل از دیروز توسط IM-History کشف شد! IM-History یک نرم افزار رایگان و البته فعلا بتا است که گفتگو های شما در مسنجرهایتان را در اشتراک تان روی وب سایت خود نرم افزار ذخیره سازی میکند، لذا می توانید از هر کامپیوتر دیگری از هر جای دیگری و همینطور با هر سیستم عامل دیگری به اطلاعات ذخیره شده توسط این نرم افزار دسترسی پیدا کنید ;).

IM-Hisrtory چون بتا است محاسنی دارد و عیب هایی، این ابزار فعلا روی ویندوز مسنجرهای AIM، یاهو، لایو، Skype، ICQ و Trillian و یکی دو مورد دیگر که من نمی شناسم را می فهمد و اطلاعات مرتبط به آنها را ذخیره میکند ولی هنوز Gtalk و Pidgin را شناسائی نمی کند که این مورد خصوصا عدم درک Pidgin یک اشکال بزرگ محسوب می شود.

البته لینوکس کارها و برادرانی که یک پایشان در ویندوز و پای دیگرشان در لینوکس است نگران نباشد چون Pidgin در لینوکس برای نسخه ی لینوکس IM-History به خوبی قابل درک است. مهم ترین مزیت این نرم افزار امکان جستجو در بین گفتگو ها و همینطور دسترسی به اطلاعات ذخیره شده از طریق سایت خود نرم افزار است این یعنی اینکه در هر جایی بخواهید اطلاعات را باز خوانی کنید نیازی به نصب نرم افزار نیست ;).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد