******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

چپ کردن ساختمان 13 طبقه در چین

چپ کردن ساختمان 13 طبقه در چیناین چینی ها دیگه به خودشونم رحم نمیکنن و جنس قلابیم به خودشون میفروشن. 

 

504x_timber2.jpg

هر روزه در صفحه حوادث راجع به تصادفات و چپ کردن ماشین ها مطالبی می بینیم اما عکسی که در بالا می بینیم در مورد یک ساختمان 13 طبقه است.

 

یکشنبه گذشته تمام یک ساختمان 13 طبقه به صورت درسته از حالت ایستاده به حالت خوابیده تبدیل شد. سوای پایه ضعیف اگر بخواهیم منصف باشیم این ساختمان می بایست دارای ساختار محکم و خوبی باشد که در اثر این حادثه مهیب در هم نشکسته است و هنوز ظاهر تقریبا سالمی دارد اما با این حال می توان گفت که یک معجزه کوچک اتفاق افتاده است. جالب اینجا است که این حادثه فقط یک کشته داشته است! به نظر می رسد علت این اتفاق، مشکلی در دیوار های ضد سیل برای رود نزدیک آنجا یعنی رودخانه دیانپو بوده است. ولی علت روشنی برای اینکه این ساختمان بزرگ به راحتی از یکطرف سقوط کند وجود ندارد.  
 
به هر حال اینجا در ادامه مطلب چند عکس جالب از این فاجعه معماری داریم.

504x_timber1.jpg

504x_20090627_18.jpg 

 504x_20090627_16.jpg

 

 

 

منبع

درود

سلام بردوستان! 

 

خوب متاسفانه قالبی رو که تدارک دیده بودم رو بر روی وبلاگ سوار کردم. یک حالت بدی داشت! در صورتی که در جای دیه امتحانش کردم درتس بود! 

شاید به خاطر قدیمی بودن وبلاگه! به هر حال ببینم چی میشه! قالب خوب داشتین هستم! 

 

خبرهای جدید در پست های بعدی. 

 

موفق باشید.

تعویض قالب وبلاگ

سلام بر شما دوستان!


خیلی وقت بود میخواستم قالب وبلاگ رو عوض کنم ولی هر چی سعی میکردم یا نمیشد یا ازش خوشم نمیومد.


این سری با همکاری دوستان یک قالبی طرحی کردیم که قالب بدی نیست! یکم هم چیز میز اضافه کردم و حذفیدم! برای فردا یا پس فردا کامل حاضر میشه و بر روی وبلاگ نصبش می کنم!



اگر کسی یک قالب قشنگ داره تو نظرات برام بفرسته. اگر خوب باشه و مورد پسند اونو میذارم رو بلاگ!


پس فعلا!


موفق باشید.

گوشی 12 مگا پیکسلی سونی اریکسون

این بدون شک پر امکانات ترین و پر جاذبه ترین محصولی ست که سونی اریکسون در کل تاریخ خود به یاد دارد محصولی که با معرفی جنجالی خود در MWC2009 نگاه بسیاری از منتقدان این برند را به سوی خود جلب کرده و نظر بخش کثیری از آنها را کاملا نسبت به سونی اریکسون تغییر داد. این گوشی زیبا که البته هنوز فاصله مشخصی با حضور در بازار دارد موضوع بررسی مقاله مختصر پیش رو ست با ما همراه شوید.

 

مدل و نامSony Ericsson Satio
ابعاد13×55×112 میلی متر
وزن 126 گرم
صفحه نمایش3.5 اینچ
640×360 پیکسل
 قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
دفترچه تلفننامحدود بسته به حافظه داخلی
کارت حافظه+حافظه داخلیMicro SD+256MB RAM+128MB+8GB
ارتباطاتGSM چهار بانده+GPRS+GPS+3G+Bluetooth
سیستم عاملSymbian Series 60, 5th edition
پردازندهنامشخص
وضوح دوربین12.0 مگاپیکسل با قابلیت اتوفوکوس+فلش زنون
حداکثر وضوح فیلمبرداریVGA با 30 فریم در ثانیه
ظرفیت باتری

1000mAh 

 

داستان گوشی های هوشمند سونی اریکسون ماجرای تاسف برانگیزی بود که با به بازار آمدن نسخه لمسی سری 60 از Symbian تنها برگ برنده خود یعنی خاصیت لمسی صفحه نمایش را نیز از دست داد و این اتفاق در سال گذشته نقطه پایانی بود بر پروژه ای که سونی اریکسون به اتفاق یکی دو شرکت دیگر همچون موتورولا به آینده آن امیدهای فراوانی بسته بودند. بدین ترتیب سونی اریکسون پس از این اتفاق و حذف Symbian UIQ از دستور کار برنامه های خود تا مدتها هیچ مدلی را در رده هوشمند تولید نکرد و شاید تنها تک ستاره ای که می  توانست این شرکت را از این وضعیت بغرنج نجات دهد اولین تجربه این شرکت در رده PDA ها یعنی XPERIA X1 بود که این ستاره نیز بدلایل متعدد که در راس آنها بومی نبودن تکنولوژی در شرکت مادر و تاخیرهای پیاپی و طولانی برای حضور در بازار قرار داشت، هیچگاه نتوانست موفقیت مورد انتظار این برند را برآورده نماید و از آن پس سونی اریکسون با از دست دادن مقام سومی خود در بازار بار دیگر در سکوتی طولانی و معنا دار فرو رفت. در این میان شاید بزرگترین برگ برنده سونی اریکسون اوضاع در هم ریخته اقتصاد جهانی بود که دیگر برندهای بزرگ این بازار را نیز وادار به احتیاط در تولید و کاهش تعداد محصولات نموده و فرصتی برای تجدید حیات در اختیار این شرکت قرار داد، فرصتی که سونی اریکسون بلاخره از آن در نمایشگاه MWC 2009 استفاده کرد و با معرفی چند محصول طوفانی نه تنها بار دیگر نگاه های فراوانی را به سمت سونی اریکسون جلب کرد بلکه تکلیف این شرکت در قبال مسئله ای به نام مدل های هوشمند را نیز مشخص نمود. بدین معنا که سونی اریکسون همچنان به ساخت SmartPhone های لمسی ادامه می دهد منتها با این تفاوت که این بار صحبت از ورژن جدیدی از سیستم عامل Symbian  است که نه از نوع S60 ست و نه به UIQ تعلق دارد این نسخه از Symbian که ورژن متن باز آن به حساب می آید البته هنوز بصورت کامل ارائه نگردیده بود و سونی اریکسون در ابتدا قصد داشت با بهره گیری از این سیستم عامل بار دیگر ساز خود را در این رده کوک نماید داستانی که با مشکلات فراوان پیش روی این سیستم عامل که مهمترین آنها تکمیل نشدن آن بود، سونی اریکسون را واداشت تا بار دیگر در این عرصه نیز دستها را بالا ببرد امری که با حتمی شدن سیستم عامل در نظر گرفته شده برای اولین هوشمند این شرکت پس از آخرین UIQ آنها یعنی G900 برای همگان روشن گردید: SE Satio که پیش از این Idou نامیده شده بود و عنوان اولین 12 مگاپیکسلی دنیای موبایل را نیز با خود به یدک می کشد از سیستم عامل Symbian S60 Ver9.4 rel.5 استفاده می کند که دقیقا همان سیستم عاملی ست که در Nokia 5800 بکار گرفته شده است. 

 

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید!

ادامه مطلب ...

اولین مورد بیماری آنفلوآنزای خوکی در کشور تایید شد!

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران 
 


اولین مورد بیماری آنفلوآنزای نوع A/H1N1 مربوط به یک نوجوان 16 ساله ایرانی الاصل مقیم آمریکا که به همراه خانواده وارد تهران شده، تایید شد.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، این فرد هفته گذشته در هنگام ورود به کشور با علائم عفونت تنفسی مورد آزمایش قرار گرفت و در این آزمایش ابتلا وی به بیماری آنفلوآنزای نوع (A(H1N1 قطعی شد. از زمان تشخیص بیماری، اقدامات درمانی برای بیمار و اقدامات پیشگیرانه برای اطرافیان وی آغاز گردید که در حال حاضر با درمان‌های صورت گرفته، حال عمومی بیمار رضایتبخش گزارش شده است.

گفتنی است سازمان جهانی بهداشت، هفته گذشته فاز 6 بیماری آنفلوآنزای نوع A/H1N1 یعنی مرحله نهایی همه گیری جهانی این بیماری را اعلام کرد که بر این اساس این بیماری ظرف 6 ماه آینده در تمام قاره‌های جهان رخ خواهد داد.

در حال حاضر این بیماری در 84 کشور جهان از جمله 7 کشور همسایه ایران گزارش شده است.

سازمان جهانی بهداشت شدت همه گیری جهانی بیماری آنفلوآنزای نوع A/H1N1 را «متوسط» ارزیابی کرده است.

وزارت بهداشت، با توجه به تشخیص قطعی یک مورد بیماری آنفلوآنزای نوع A/H1N1 در کشور به هم وطنان توصیه کرد که از مسافرت‌های غیر ضروری به کشورها، به ویژه کشورهای با شیوع بالای این بیماری نظیر آمریکا با 20 هزار مورد ابتلا،‌ مکزیک، کانادا، کشورهای آسیای جنوب شرقی نظیر فیلیپین، تایلند و برخی از کشورهای اروپایی مانند انگلستان و آلمان خودداری کنند.

این وزارتخانه همچنین بر رعایت نکات بهداشت فردی، به ویژه خودداری از تماس نزدیک با مبتلایان، استفاده از دستمال در هنگام عطسه و شستشوی دستها تاکید کرده است.

گفتنی است، داروی درمان این بیماری «اسلتامی ویر) (Oscltamivir) است که کشورمان موفق به فرمولاسیون این دارو شده و در حال حاضر این دارو در داخل کشور تولید می‌شود.