******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

30میلیون تومان قیمت پیشنهادی برای تلفن همراه 09122222222

30میلیون تومان قیمت پیشنهادی برای تلفن همراه 09122222222

خبرگزاری فارس: در اولین مزایده شماره‌های رند و مرتب تلفن همراه دولتی که ماه جاری برگزار می‌شود ، کمترین قیمت پیشنهادی برای شماره 09126501144 ششصد هزار تومان و بیشترین قیمت پیشنهادی نیز 30 میلیون تومان برای شماره 09122222222 در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قرار است 500 شماره رند و مرتب تلفن همراه از جمع حدود 400 هزار شماره با کدهای مختلف از طریق مزایده واگذار شود.متقاضیان می‌توانند از روز سه شنبه 18مهرماه با مراجعه به دفاتر اعلام شده، اسناد مزایده‌ شماره‌های رند تلفن همراه را دریافت کنند.
داوطلبان می‌توانند پس از واریز بهای خرید اسناد به مبلغ ‌50 هزار ریال و به ازای هر شماره تلفن همراه به حساب شماره‌ ‌90125 بانک ملی شعبه‌ پردیس و ارایه‌ رسید بانکی به یکی از محل‌های فروش اسناد مزایده اسناد را دریافت کنند.
متقاضیان تا ششم آبانماه فرصت دارند که مدارک تکمیلی مربوطه را تحویل بدهند. همچنین متقاضیان باید معادل 10 درصد قیمت پایه هر سیم کارت را در قالب چک تضمین شده بانکی به شرکت ارتباطات سیار بدهند.

مشترک مورد نظر دروغ می گوید؟

اپراتور KTF کره جنوبی در حال راه اندازی یک سرویس تحلیلگر صدا روی شبکه تلفن همراه خود است و مدّعی است این سرویس توانائی تشخیص دروغگوئی تماس گیرندگان با مشترکان این اپراتور را دارد.
مبنای کار سرویس " حقیقت یاب" جدید یک سیستم تحلیلگر صدای ابتکاری ساخت شرکت Nemesysco است که مجهّز به یک دستگاه سنجش احساسات (معروف به دروغ سنج) می باشد، و می تواند میزان صداقت فرد تماس گیرنده را بسنجد.
در تمام مدّت برقراری تماس اصوات مختلفی به گوشی تماس گیرنده ارسال می شود تا آن دسته ازجملات وی که ارزش ارزیابی مجدّد دارد شناسایی شده و کار ارزیابی احساسی آنها امکان پذیر شود.
در پایان تماس، مشترکی که با وی تماس گرفته شده پیامی مکتوب، شامل موارد زیر را روی صفحه نمایشگر گوشی خود دریافت می کند: یک منحنی نشان دهنده میزان راستگوئی تماس گیرنده، سطح اضطراب، تعداد پاسخ های مخدوش تماس گیرنده، و تلاش های وی برای عوض کردن سوژه صحبت. تکنولوژی پیشتاز Nemesysco همچنین مبنای سرویس جدید "عشق سنج" شرکت KTF است، که هر ده ثانیه یک بار به کسی که با او تماس گرفته شده می گوید عشق تماس گیرنده نسبت به وی در چه سطحی است!
به آن ترتیب مشترکین می توانند در طول تماس دریابند که آیا کسانی که دوستشان دارند نیز متقابلآ همان احساس را نسبت به آنان دارند یا نه. وقتی تماس پایان بیابد نیز مشترک پیامی دریافت می کند که نشاندهندهء سطح کلّی احساسات تماس گیرنده است. علاوه بر این منحنی هایی که نشان دهنده احساسات مختلفی از جمله سطح عواطف، نوع علائق، میزان توجــّه، انواع انتظارات، و سطح ناراحتی و سرخوردگی وی هستند برای مشترک ارسال می شود.
 
منبع : هموطن سلام

تاریخچه تقلب و روش های آن

تاریخچه تقلب و روش های آن
 

گویند: «تقلب مفهومی‌است بس اساسی» به طوری که شاعر میگوید:
تقلب توانگر کند مرد را / تو خر کن دبیر خردمند را
تاریخچه‌ی تقلب از جایی شروع میشود که حسن کچل برای نخستین بار تن لش را تکان داد و به مکتب رفت. از بد ماجرا همان روز امتحان ماهیانه‌ی کودکان فلک بخت مکتب بود. لیک حسن از روی گشادی، چشمان چپش را بر روی ورقه‌ی همزاد انداخت تا نکتی بس ارزشمند از ورقه‌ی فوق الذکر، دشت کند. این بود که اولین تقلب تاریخ بشری زده شد. البته این تقلب با روش‌های فوق العاده ابتدایی (البته در مقابل ترفند‌های کنونی) صورت گرفت. بدین ترتیب که حسن با کلی زور زدن تن را تکان داد و خود را به بالای ورقه‌ی همزاد رسانید و خیلی راحت مطالب را دو در فرمود.
زان پس تقلب دوران طلایی خود را آغاز کرد. بدین ترتیب که گسترش یافت و مصادیقی متفاوت پیدا کرد. از جمله تقلب‌های رایج تقلبات سر امتحان، دو در کردن غذا از سلف، تقلب در اتو زدن، تقلب در شماره دادن، تقلب در مخ زنی، تقلب در بازی (که از آن به جر زنی تعبیر میشود) را می‌شود نام برد.


حال روش هایی از تقلب در امتحانات را به نظرتان می‌رسانیم:

روش های نوشتاری:

1- نوشتن روی کف پا، پس کله، پشت گوش و...
2- نوشتن روی میز، پشت نیمکت، زیر نیمکت، پشت مانتوی دختر جلویی و...
3- نوشتن روی دستمال دماغی، پاکت نامه و...
4- نوشتن و لوله کردن تقلب و جاسازی آن در سوراخ‌های مختلفی از جمله دماغ، دهن، فک پایین، دریچه‌ی آئورت و ...

روش های با کلاسی:

1- استفاده از ماشین حسابهای مهندسی
2- استفاده از آیینه، موچین، لوازم آرایش، فیلم، عکس

روش های جوادی:

1- خر نمودن یک فقره بچه خرخون
2- خم کردن سر به روی ورقه‌ی طرف به صورت تابلو.
3- روش بویایی:خودتان ماسک بزنین و یک بوی گند از خودتان در بکنین تا مراقب، جرات نزدیک شدن به شما را نکند.
4- روش شیمیایی:بدین معنی که مراقب را با انواع و اقسام مواد شیمیایی از هستی ساقط کنید و بعد با خیال راحت دست به کار شوید.

توجه:

اگر در این امر تبهر کافی ندارید اصلا سمت این کار نروید که عواقبی جز ضایع شدن، اخراج شدن و تابلو شدن ندارد

 
 
نویسنده : مهدی

اینم عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قدیمی‌ترین کلیسای جهان در ایران است

رئیس پژوهشکده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: قدیمی ترین کلیسای جهان در ایران قرار دارد که اکنون با اقدام انجام گرفته از سوی سازمان در حال ثبت در آثار جهانی است. کشور ایران علاوه بر حضور پر فیض حرم حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در سایر ادیان نیز دارای معابد و کلیساهای بی‌بدیل در جهان است و از این منظر توسعه توریسم زیارتی در اولویت برنامه‌های سازمان قرار دارد. وی تنوع مراکز و آثار و ابنیه تاریخی و عبادتگاه‌های ادیان مختلف موجود در کشور را در تمام دنیا بی‌نظیر خواند و افزود: کشور ایران در تمام حوزه‌های مذهبی دنیا، توانایی جذب توریسم را دارد و این نظر توسعه هر چه بیشتر توریسم مذهبی در اولویت اول برنامه‌های سازمان قرار دارد. رئیس پژوهشکده سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه هیچ موضوع گردشگری در دنیا وجود ندارد که در ایران ظرفیت فعالیت نداشته باشد تصریح کرد: استفاده از سایر جاذبه‌های توریستی نظیر توریسم فرهنگی، طبیعی، ورزشی و تاریخی نباید نادیده گرفته شوند.

چرا مونالیزا اینگونه لبخند می‌زند؟

چرا مونالیزا اینگونه لبخند می‌زند؟
28/09/2006
 
محققان می‌گویند لبخند معروف مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی ، بر چهره یک زن باردار یا تازه فارغ شده دلالت می‌کند.
به گزارش بی‌بی‌سی ، دانشمندان کانادایی با استفاده از اسکن‌های مادون قرمز و لیزری تصاویر سه بعدی را از این تابلو تهیه کرده‌اند.
به این ترتیب آنها موفق به مشاهده جزییات لایه‌های زیرین نقاشی شده‌اند. یکی از این جزییات لباس تور مانندی است که در اوایل قرن شانزدهم زنان باردار یا تازه صاحب فرزند شده در ایتالیا به تن می‌کردند لذا لبخند مونالیزا را به بارداری یا صاحب فرزند شدن او در زمان رسم نقاشی نسبت می‌دهند.
همچنین محققان با استفاده از این تکنیک دریافتند تابلوی مونالیزا پس از پانصد سال در وضعیت مناسبی حفظ شده و تنها آثار جزیی بر آن مشاهده می‌شود و این یافته موجب مسرت آنها شده است.
 
منبع : جام جم آنلاین
 

اینم کاریکاتور

صادق هدایت

شادمهر عقیلی علی قربان زاده ترانه علی دوست

انتظامی

مهران غفوریان محمدرضا گلزار لیلا حاتمی

هدیه تهرانی

نیکی کریمی حمید لولایی مهران مدیری
پرویز پرستویی رهنما جواد رضویان
                                                                                                                                                                                                                     رضا کیانیان