******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

بلژیک : رستوران دارها در انتظار 25000 کنترل کننده "سیگار ممنوع"

دولت در سال 2007 صدها کنترل کننده که در مجموع 25000 نفر می باشند، برای کنترل اینکه آیا ممنوع کردی سیگار کشیدن در رستورانها اجرا می شود، به رستوران ها خواهد فرستاد.

این موضوع را پنج شنبه وزیر سلامت جامعه Rudy Demotte  آشکار کرد. از تاریخ 1 ژانویه 2007 تمام رستوران های واقع در بلژیک می باید سیگار کشیدن را ممنوع کنند.
در طول 4 هقته تبلیغات در رسانه ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

در سال آینده 12000 نفر از این 25000 نفر در 3 ماه اول سال فعالیت خودشان را آغاز خواهند کرد. آنها باید صاحبان رستوران را از قانون جدید آگاه کنند و چنانچه در کنترل دوم هنوز رستوران دارها به قانون جدید عمل نکرده باشند به پرداخت جریمه سنگینی محکوم خواهند شد. این جریمه از 150 تا 1650 یورو تخمین زده شده است.

 

طالع بینی دانشجویی (نظر نظر )

 

متولدین فروردین ماه: دختر یا پسر فرقی نمی کند، شما باید بدانید چون در ماه اول سال بدنیا آمده اید و کنکور ارشد در ماه آخر سال (اسفند) برگزار میشود، روز امتحان دیر از خواب بیدار میشوید، بعد در ترافیک گیر میکنید واحتمالاً از کوچه که رد میشوید زنی با یک سطل آب کف از شما استقبال خواهد کرد (به عبارتی بدرقه) از تمام این مخاطرات که بگذرید، جلوی حوزه امتحانی متوجه گم شدن کارت ورود به جلسه تان میشوید بنابراین توصیه میشود بیخود دنبال دردسر نروید و از هرگونه تلاشی برای رسیدن به مقاطع بالاتر دانشگاهی خودداری کنید!


متولدین اردیبهشت ماه: اول، قدم نورسیده را به مامان و بابا تبریک میگوییم. تو اگر دختر باشی، اسمت یا نیره است یا حکمیه و اگر پسر باشی اسمت یا هوخشتره است یا آریوبرزن (البته گوسفندان اسمهای دیگری هم دارند)، متولدین این ماه خیلی بیجنبه اند، آخر لزومی ندارد، به بقالی سر کوچه تان پز بدهی که بعد از یازده سال فوق قبول شدهای، خبر قبولی را احتمالاً در مراسم خاکسپاری یکی از بستگان میشنوی و چنان قهقه های میزنی که گورکن با بیل و صاحب عزا با دسته بیل به دنبالتان خواهند دوید.


متولدین خردادماه: همانطور که از اسم ماه تولدتان پیداست، دچار درس خواندن افراطی از نوع طالبانی میباشید (همان خرخوان خودمان) دخترهای خردادی یک روز قبل از کنکور ارشد برایشان خواستگاری پیدا میشود (آنهم کچل پلاک لیزری نمره قبرس)، پس بهتر است که دنبال بختشان بروند و فرصت را به پسرهای خردادی بدهند (که برای پنجمین بار امتحان میدهند).


متولدین تیرماه: یک خبر خوش به شما خواهد رسید. لطفاً جنبه داشته باشید، هیچ ربطی به کنکور ارشد ندارد چون هنوز دو سه ماهی تا امتحان باقی مانده، احتمالاً خبر دوقلو زاییدن گاو پدربزرگتان میباشد یا تصویب طرح افزایش وامهای دانشجویی. فعلاً بهتر است بیخیال فوق شوید. هروقت گاو پدربزرگتان تخم دوزرده گذاشت، آنوقت در امتحان شرکت کنید. مطمئن باشید قبول میشوید.


متولدین مردادماه: داوطلب گرامی ستاره بخت شما در دسترس نمیباشد. لطفاً جهت اطلاع بیشتر با دفتر نشریه یه چیزی بهتر، بخش طالعبینی و فالگیری، تماس بگیرید.


متولدین شهریور: اشتباه نکنیم باید رشته ی هنر باشید دختر یا پسر خوبم هیچ گنجی بهتر از یک تیپ عجیب و غریب و هیچ عزتی بالاتر از اینکه موهایت را دم اسبی ببندی، وجود ندارد. ناصحم گفت:«که جز تیپ چه هنر داشت هنر؟» گفتم: ای ناصح عاقل هنری بهتر از این فوق به چه درد میخورد؟! مهم تیپه، که آخرشی.


متولدین مهرماه: متولدین مهرماه، یا پسرند یا دختر (البته یک سری موجودات دیگر را هم شامل میشود، که مد نظر ما نیستند)، دخترها بعد از گرفتن لیسانس در کارگاههای قالیبافی مشغول به کار خواهند شد و پسرها اگر پشتکار داشته باشند، به شاطر خوبی تبدیل میشوند. بنابراین خانمها در رشته فرش و آقایان در رشته بسکتبال در امتحان فوق قبول خواهند شد.


متولدین آبان ماه: تو احتمالاً یا ترانه پانزده سال داری و یا سکینه سانزده سال و یا اصغر یازده سال، پس توصیه میشود که هر وقت به سن قانونی رسیدید، بروید سراغ این جور امتحانها، فعلاً شیرتان را بخورید.


متولدین آذرماه :ای جونممم..... عجب اختربختی دارید آذریها! پسرهای متولد آذر، روز امتحان عاشق میشوند و شکل خانه های سیاه پاسخنامه بیشباهت به قلب (نیزهاش فراموش نشود) نخواهد بودالبته نیاز به درس خوندن ندارن چون اذریها خیلی با هوشن واما خانمها شما در دانشگاه هوشنگ آباد سفلی در یک رشته نیمه پاره وقت شبانه با مدرک معادل، تحت نظر دانشگاه پیام نور (البته با گواهی ISO هفت و هشت هزار) قبول خواهید شد. لابد توقع دارید تحویلتان هم بگیرند. (مواظب خودت باش نابغه!)


متولدین دی ماه: دوست عزیز متأسفانه طالعتان خیلی بد است. شما یا شش سال پشت کنکور میمانید یا هشت سال. اگر شش سال پشت کنکور ماندید که حتماً دوسال دیگر هم خواهید ماند و سال هشتم قبول میشوید، ولی روز اعلام نتایج دچار عارضه قبلی (منظور همان قلبی است) خواهید شد و جان به جان آفرین تسلیم خواهید کرد. با توجه به هزینه زیاد کفن و دفن خواهشمندیم روی دست پدر و مادر خرج نیندازید، ماه همین جوری شما را دکتر قبول داریم!!


متولدین بهمن ماه: متولدین این ماه باید قبل از اینکه صبح زود از خواب بیدار شوند، توی رختخواب نرمش سنگین انجام داده، بعد 35 دقیقه خمیازه بکشند (کمتر از حد اعتیاد) و مجدداً بخوابند. این کار را تا شب قبل از امتحان به مدت شش ماه انجام دهید تا روز امتحان بدون استرس، به سئوالات پاسخ دهید. قبولی شما را آن هم با رتبه تک رقمی تضمین میکنیم.


متولدین اسفند: عزیز دلم، اسفند، بدترین زمان ممکن برای به دنیا آمدن است، ـ آخه، عزیز من،ماه قحطی بود ـ چون امتحان کارشناسی ارشد در این ماه برگزار میشود. پسرهای متولد اسفند، احتمالاً به واسطه ضعف در ریاضت پس از چند ترم آب خنک خوردن در پژوهشکدهی ماهانی به همان مدرک لیسانس راضی میشوند و دختر خانمها اگر کمتر سریالهای بیمزه تلویزیون را نگاه کنند، قبولی ارشد جلوی پای آنهاست، اگر نمیبینند به چشم پزشک مراجعه کننند.

تولد نوزادی باردار

27/11/2006
 

یک نوزاد پسر در شیلی با جنینی در شکم به دنیا آمد و پزشکان مورد او را بسیار نادر ارزیابی کردند .

به گزارش خبرگزاری مهر، پزشکان شیلیایی قبل از تولد این نوزاد بدن مادر را اسکن کردند و یک جنین 4 اینچی را درون شکم نوزاد پسر یافتند.

اندام های زیرین و بخشی از نخاع این جنین پرورش یافته اما سر آن رشد نکرده و هیچ شانسی برای زنده ماندن ندارد. پزشکان پس از تولد نوزاد با انجام عمل جراحی جنین را از داخل شکم او بیرون آوردند.

به گفته "ماریا آنجلیکا بلمار" رییس بخش زایمان بیمارستان "هرنان هنریکوئز"، تولد این نوزاد یکی از موارد نادر است. این حالت از هر 500 هزار تولد زنده در یک نفر رخ می دهد.

بنا بر گزارش رویترز، تعداد نوزادانی که در سراسر جهان بدین نحو متولد شده اند، کمتر از 90 نفر گزارش شده است

 

رقابت مایکروسافت و گوگل برای ارایه‌ی تصاویر سه بعدی زمین

دو شرکت مایکروسافت و گوگل برای طراحی سه بعدی از زمین با استفاده از تصاویر ماهواره‌یی با هم به رقابت برخاستند

نتیجه‌ی این طراحی نقشه‌ای است که کاربران می‌توانند بواسطه‌ی آن به هر کجا که خواستند مانند خیابان‌ها، هتل‌ها، مغازه‌ها به صورت آنلاین سر بزنند.

بر اساس این گزارش، مایکروسافت ماه گذشته از طراحی سه بعدی نقشه‌ی زمین خبر داد که در آن نسخه‌ی سه بعدی زمین از 15 شهر مانند نیویورک و لوس‌آنجلس دیده می‌شود؛ نقشه دو بعدی google Earth نیز تاکنون صدها میلیون دلار هزینه داشته است.

بر اساس این گزارش، هر دوی این شرکت‌ها در پی استفاده از تصاویر ‌ماهواره‌یی ناسا و سایر آژانس‌های فضایی هستند؛ مایکروسافت همچنین عکاسان را برای گرفتن میلیون‌ها عکس شهری فراخوانده است که این عکس‌ها با استفاده از نرم‌افزار دیجیتال تصویر ساختمان‌های سه بعدی می‌سازند که کاربران می‌توانند به راحتی وارد آن‌ها شوند.

 
منبع : ایسنا

ویروس عصبی 380 سرنشین کشتی را گرفتار کرد

بیش از 380 مسافر و خدمه بزرگ ترین کشتی مسافربری دنیا در جریان سفری هفت روزه در دریای کارائیب دچار مسمومیت ویروسی شدند.
به گزارش اسوشیتد پرس از میامی ، نورو ویروس 338 مسافر و 46 خدمه کشتی آزادی دریاهای شرکت رویال کاریبین را مسموم کرد.
این کشتی که حدود 3800 مسافر و 1300 خدمه داشت روز یکشنبه طبق برنامه به بندر میامی بازگشت.
خدمه پس از شروع بیماری مدام سطوح نرده ها دستگیره های درها و دکمه های آسانسورها را که مردم بیشتر به آنها دست می زدند ضد عفونی می کردند تا مانع از گسترش بیشتر بیماری شوند.
شرکت کشتیرانی اعلام کرد احتمالا یک بیمار آلوده به ویروس فوق روز 26 نوامبر آن را وارد کشتی کرده بود.
به گزارش مرکز کنترل یبماری ها در آمریکا هر سال حدود 33 میلیون امریکایی به نور و ویروس ها مبتلا می شوند. این بیماری با دردهای شکمی شبیه آنفلوآنزا مشخص می شود.
ماه گذشته بیش از 700 نفر در کشتی آزادی شرکت کارنیوال کروز دچار آن شدند. کشتی آزادی دریاها که ماه می گذشته کارش را شروع کرد می تواند بیش از چهار هزار نفر را در 15 طبقه مسافری خود حمل کند
 

معمای کلانتری

 

دو سال از پخش فیلم تولد شادمهر عقیلی میگذرد شاید برای خیلی ها سوال باشد دختری که در تمام صحنه های فیلم با شادمهر بود کیست؟...

 brithday

چند ماه بعد از پخش فیلم در مصاحبه ای که شادمهر با بهزاد بلور خبرنگار بخش فارسی بی بی سی داشت اعلام کرد که این دختر یکی از طرفدارای اون بوده! که قبل از خروجش از ایران برای او یک جشن تولد ترتیب داده و خود او را نیز دعوت کرده و در ادامه گفت که پخش این فیلم برای او مساله مهمی هم نبوده...

 

همان زمان هم مشخص بود که رابطه ای جدی تری میان این دو بوده در ادامه فیلم که در فرود گاه گرفته شده بود این دختر حضور داشت در حالی که دوستان صمیمی شادمهر مثل مهران جمالی راد و شاهکار بینش پژوه همراه او بودند یک طرفدار نمی تواند این قدر نزدیک به هنرمند محبوبش باشد!

 

اما این دختر کیست؟ پیش ترها گفته میشد که این دختر یک بازیگر تاتر است که آن زمان خیلی جدی گرفته نشد!

اما این روزها از شبکه 5 تهران سریالی با نام ( در طبقه دوم ) در حال پخش است که با کمال تعجب همان دختری که در فیلم تولد شادمهر بود در این سریال حضور دارد...

همانطور که در عکس میبینید نام این دختر ژینا کلانتری است....!!!!

 

   

حالا خیلی از مسائل روشن میشود....

اینکه سرو سری میان شادمهر عقیلی و ژینا کلانتری بوده که حتی باعث شده شادمهر برای او آهنگی را نیز اجرا کند... 

نظر شما چیه...؟!!

حمایت دو خواننده جوان از زهرا امیر ابراهیمی

احسان موحدیان - به دنبال وقایعی که اخیرا در مورد زهرا امیر ابراهیمی اتفاق افتاد دو خواننده جوان به منظور همدردی با وی و در انتقاد از آنانی که در این زمینه به هر نحو عملکردی غیرقابل قبول داشته اند، ترانه ای تکان دهنده و حزن انگیز به سبک رپ را تنظیم کرده اند و از طریق اینترنت در دسترس علاقمندان قرار داده اند. این ترانه را می توانید از این آدرس (با کیفیت بالا) یا این آدرس ( با کیفیت پایین ) بارگذاری کنید.

متن کامل این ترانه تکان دهنده به شرح زیر است. امیدواریم با خواندن آن بیشتر به خود بیاییم....

هیشکی نگفت یه دختره

تنها تو این شهر شلوغ

بین نگاه هرزه

مردم سرتاپا دروغ

چه حالی داشت وقتی همه

آرزوهاش مرده بودن

وقتی که دست های پلید

آبروشو برده بودن

هیشکی نفهمید چی کشید

وقتی که مرگشو می دید

توی هجوم نعره ها

هیشکی صداشو نشنید

بدون دروغ نیست

این حرف ها داره صحت

همه ماها شدیم

یه مار چهار و سه خط

ماییم وارث درد

ماییم باعث مرگ

غیرت ایرانی ها رو

صاعقه زد

حرف ها بحث ها

رفت روی اعصاب

شد کابوس برگ

کم کم خواست به صدا دربیاره ناقوس مرگ

دختر ایرانی ناموس تو ناموس من

چرا کاری کردیم خودش بره به پابوس مرگ

چطوری دلمون اومد

با ابروی یه دختر

ما بازی کنیم

که زندگیش بشه مختل

تو کنج اتاق

تکیه داده اون تنها

خدا اشکو به اون

هدیه داده بود شبها

ولی حالا شب و روز

چشم ها تشنه اشک

طوری که دیگه تموم شده بود

چشمه اشک

گقت به خدا

ای خدای من

فقط یه خواهش

به من بگو همه اینها فقط یه خوابه

ولی خواب نیست

دخترک بیدار بود

دخترک بازیچه جماعت بیکار بود

بیمار شد

از تهمت های کثیف و نابجا

ای خدا بده دخترو از دسیسه ها نجات

پس کجا رفته

غیرت مردای این شهر شلوغ

تموم شهر پر شده از مردم سر تا پا دروغ

بیمار شد

از تهمت های کثیف و نابجا

ای خدا بده دخترو از دسیسه ها نجات

تا به حال همچین بلایی سرت نیومده

که اگه بیاد می گی بلا از این بدتر اومده؟

ولی کدوم ما جامونو گذاشتیم جاش

که ببینیم چی می کشه

ما هم بسوزیم پاش

کاش یاس می مرد همچین روزی نبود

که غیرت بمیره به دست یه خنجر عمود

خنجر به دست یکی بود

ماهمکارشیم

که توی جهنم

ما هم با اون هم بالشیم

خطاب به اون پسر

که چقدر می تونی کثیف باشی

کاری که تو کردی بدتر بود از اسید پاشی

تو که حاضری خود را بکشی واسه حسین
تو که محرم، سیاه رو می‌پوشی واسه حسین
حسین گفت اگه دین نیست
باشیم آزاد مرد
نه واسه یه سی‌دی کثیف کنیم بازار رو گرم

اون دختر زحمتها کشید

تا به شهرتی رسید

واسه لذت بردن از اسمش

یه مهلتی بدید

گفتید صحبتی جدیده

نوبت همینه

با سرعتی عجیب

چه تهمتی زدید

پس کجا رفته

غیرت مردای این شهر شلوغ

تموم شهر پر شده از مردم سر تا پا دروغ

الکی تبصره نزن

خودتو تبرئه کنی

تو عقل داشتی

خود تو رهبر خودی

ولی دونسته خودت رفتی عقب گناه

پس بشین تو منتظر غضب خدا

ولی نه، ماهی رو هر وقت که از آب بگیری تازه است

پس بدون که راه برای برگشت باز هست

باید راه بست به تبلیغ بیشتر

و سعی کرد برای تبدیل خویشتن

به انسان واقعی

با همه صفات

با انصاف و واقع بین

حاضر واسه دفاع

می گم به اونهایی

که واسه باقی حرف تشنه ان