******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

مشترک مورد نظر دروغ می گوید؟

اپراتور KTF کره جنوبی در حال راه اندازی یک سرویس تحلیلگر صدا روی شبکه تلفن همراه خود است و مدّعی است این سرویس توانائی تشخیص دروغگوئی تماس گیرندگان با مشترکان این اپراتور را دارد.
مبنای کار سرویس " حقیقت یاب" جدید یک سیستم تحلیلگر صدای ابتکاری ساخت شرکت Nemesysco است که مجهّز به یک دستگاه سنجش احساسات (معروف به دروغ سنج) می باشد، و می تواند میزان صداقت فرد تماس گیرنده را بسنجد.
در تمام مدّت برقراری تماس اصوات مختلفی به گوشی تماس گیرنده ارسال می شود تا آن دسته ازجملات وی که ارزش ارزیابی مجدّد دارد شناسایی شده و کار ارزیابی احساسی آنها امکان پذیر شود.
در پایان تماس، مشترکی که با وی تماس گرفته شده پیامی مکتوب، شامل موارد زیر را روی صفحه نمایشگر گوشی خود دریافت می کند: یک منحنی نشان دهنده میزان راستگوئی تماس گیرنده، سطح اضطراب، تعداد پاسخ های مخدوش تماس گیرنده، و تلاش های وی برای عوض کردن سوژه صحبت. تکنولوژی پیشتاز Nemesysco همچنین مبنای سرویس جدید "عشق سنج" شرکت KTF است، که هر ده ثانیه یک بار به کسی که با او تماس گرفته شده می گوید عشق تماس گیرنده نسبت به وی در چه سطحی است!
به آن ترتیب مشترکین می توانند در طول تماس دریابند که آیا کسانی که دوستشان دارند نیز متقابلآ همان احساس را نسبت به آنان دارند یا نه. وقتی تماس پایان بیابد نیز مشترک پیامی دریافت می کند که نشاندهندهء سطح کلّی احساسات تماس گیرنده است. علاوه بر این منحنی هایی که نشان دهنده احساسات مختلفی از جمله سطح عواطف، نوع علائق، میزان توجــّه، انواع انتظارات، و سطح ناراحتی و سرخوردگی وی هستند برای مشترک ارسال می شود.
 
منبع : هموطن سلام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد