******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

اخبار جدید ازهالیوود

نیکول ریتچی مبتلا به بیماری خطرناک خونی
30/03/2007

نیکول ریتچی که مدتها از کم بودن وزنش رنج میبرد و همیشه در پی معالجه آن بود روز گذشته به یک واقعیت تلخ در مورد علت لاغری خود پی برد.
هنرپیشه سریال " زندگی ساده " مبتلا به نوع خاصی از کاهش قند خون می باشد که باعث کاهش وزن شدید او شده است.
این کاهش قند خون چنان شدید است که حتی انرژی کافی برای انجام کارهای معمولی را در اختیار او قرار نمیدهد و این امر سلامتی وی را به شدت تهدید میکند.
سخنگوی ریتچی به مجله مردم گفت :" نیکول در خلال آزمایش هایی که برای کشف علت لاغریش انجام میداد به وجود چنین بیماری در بدن خود پی برد.
" او در حال حاضر تحت نظارت کامل پزشکان میباشد تا هرچه سریع تر بتواند بیماری خود را درمان کند."
این بیماری کمتر از یک ماه بعد از بستری شدن نیکول در بیمارستان کشف شد.این هنرپیشه که مشغول ضبط صحنه هایی از سریال جدید خود بود ناگهان در اثر گرما غش کرد و نقش زمین شد.
یکی از تهیه کنند گان این مجموعه بیان داشت :" نیکول در طول ضبط سری جدید سریال زندگی ساده چندین بار ناگهان غش کرد و نقش زمین شد و این بیهوش شدن ها پی در پی پزشکان را به سمت بیماری او هدایت کرد."
فرجی مست اجازه سوار شدن به هواپیما را نداشت
17/03/2007

خواننده زن گروه بلک آیز پیز روز یکشنبه اجازه سوار شدن به هواپیما را به علت مست  بودن نداشت. او می باید از لس آنجلس به بریتانیای بزرگ به همراه بقیه گروه پرواز می کرد، که ورودش به هواپیما ممنوع شد چرا که مشخص شد او نمی تواند روی پا هایش بند باشد. وقتی که از ورود او به هواپیما جلوگیری شد فرجی به شدت عصبانی شد ولی دوستانش سعی کردند او را آرام کنند.
هواپیما با یک ساعت تاخیر پرواز کرد چرا که می بایست بار فرجی را به وی بر می گرداندند. 
دفاع تیم برلیک از سر کچل بریتنی
28/02/2007

تیم برلیک به دفاع از بریتنی اسپیرز نامزد سابقش برخاست و سر کچل او را خیلی باحال خواند.
بریتنی خواننده ترانه های پاپ هفته گذشته با تراشیدن سرش همه را بهت زده کرد. او پس از تراشیدن سرش دو خالکوبی عجیب غریب روی باسن و مچش انجام داد.
رسانه های جهان این اقدام بریتنی را فریاد کمکی معنی کرده اند. به اعتقاد بسیاری بریتنی منتظر ناجی است تا او را از مخمصه ای که در آن افتاده نجات دهد.
با این وجود تیم برلیک نگرش مثبتی به این اقدامات بریتنی دارد و کارهای او را بسیار بامزه توصیف می کند.
تیم برلیک گفت :" بریتنی وارد مرحله جدیدی شده است و این کارهای یک شروع جدید برای او است. او در حال ترک اعتیاد است و به زودی با توانایی بیشتری به عرصه هنر باز خواهد گشت.
" کچل کردن بریتنی کاری است که هیچ کس احتمالش را نمی داد و او در حقیقت یک آوانگارد است."
اسپیرز چند روز پیش برای ترک اعتیاد به مرکز در کالیفرنیا رفت.
بریتنی اسپیرز یهودی شد
08/02/2007

بریتنی اسپیرز چنان شیفته نامزد یهودی خود شده است که قصد دارد به دین یهودیت بگرود.
این خوانده که در کلیسای بپتیستی جنوبی رشد یافته است برای مدت کوتاهی در سال 2003به توصیه مدنا مذهب یهودیت را تجربه کرد.
بریتنی در می 2006 اعلام کرد که از این دین خارج شده و فرزند وی دین و مذهب او است.
با این وجود او روز گذشته در حالی که گردن بندی به نشانه یهودی ها به گردن انداخته بود دیده شد و در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت که به این دین گرایش پیدا کرده است.
اسپیرز که از ماه گذشته با کوهن مانکن و هنرپیشه یهودی ارتباط برقرار کرده بیان داشت که یهودیت ایمان جالبی دارد.
فحاشی کامرون دیاز و جاستین تیم برلیک در حضور دیگران
22/01/2007

جدایی دو طرفه کامرون دیاز و جاستین تیم برلیک وارد بدترین مرحله خود شد زیرا این زوج بعد از اتمام مراسم گولدن گلاب در معرض مردم با هم درگیری لفظی پیدا کردند و به فحاشی پرداختند.
این دو هفته گذشته در گفتگویی مشترک بیان داشتند که رابطه آن ها بعد از گذشت 4 سال با تفاهم و دوستی به پایان رسیده است.
این دو در این مهمانی با هم بسیار مودبانه صحبت کردند و به جوک های همدیگر خندیدند و وانمود کردند که همه چیز در نهایت خوبی است.
اما هنگامی که دیاز در هتل پریستون ویل شایر به تیم برلیک نزدیک شد و صحبت او را با جسیکا بیل قطع کرد اوضاع رنگ دیگری به خود گرفت.
مجله مردم بیان داشت که بیل در این لحظه خود را کنار کشید و دیاز و تیم برلیک شروع به فحاشی به همدیگر کردند و زمانی که دعوای آن ها به پایان رسید دیاز مهمانی را ترک کرد
ورود لیندسی لوهان به عرصه سیاست
03/01/2007

به تازگی احزاب سیاسی آمریکا به لیندسی لوهان پیشنهاد شرکت در عرصه سیاست آمریکا را داده اند.
فرانک مورانو سیاستمدار آمریکایی بر این باور است که لوهان می تواند یک کاندید بسیار عالی برای حزب NYSIP باشد و رای بسیاری را جمع کند.
مورانو گفت : محبوبیت لوهان در نزد مردم بسیار زیاد است . همچنین او هنوز سنی ندارد و با دریافت آموزش های فشرده به راحتی می تواند به زن اهل سیاست تبدیل شود و خواسته های سیاسی ما را پیش برد.
" لیندسی تنها هنرپیشه ای نیست که وارد عرصه سیاست شده است و آرنولد شوازینگر ، جسه ونتورا ، سونی بونو و رونالد ریگان نمونه های خوبی برای او خواهند بود."
لیندسی لوهان در گفتگویی اعلام داشت که در حال فکر کردن بر روی این پیشنهاد است اما هنوز هیچ جواب قطعی به عضویت در این حزب نداده است.
به نظر می رسد جواب لیندسی به این پیشنهاد منفی باشد زیرا او هنوز بسیار جوان است و دست بر داشتن از زندگی بی بند و بار برایش غیرممکن می نماید.
پایان دوستی بریتنی اسپیرز و پاریس هیلتون؟
22/12/2006

دوستی تازه پا گرفته پاریس هیلتون و بریتنی اسپیرز به احتمال زیاد به پایان راه خود رسیده است.
خوانده 25 ساله ترانه " زهر آگین " و پاریس هیلتون این روزها اکثر اوقات فراغاتشان را با هم می گذرانند. بعد از جدایی بریتنی از کوین فدرلین زندگی او کاملا تغییر کرده و شکل تازه ای به خود گرفته است.
اکنون که این دو در مورد دوستی صمیمی خود با همه به صحبت پرداخته اند مدیران امور هنری بریتنی اعلام کرده اند که بریتنی هیچ دوستی خاصی با هیلتون ندارد.
از زمانی که بریتنی از رفتارهای خود به خاطر خوش گذرانید های بیش از حد عذر خواهی کرد به رابطه اش با هیلتون پایان داده و دیگر با او در هیچ مکان عمومی دیده نشده است.
یک منبع بسیار نزدیک به بریتنی به سایت خبری PageSix.com گفت :" بریتنی به طرفدارانش گفت در صورتیکه بخواهد بار دیگر به میان آن ها بازگردد قصد دوری از پاریس و رفتار کردن مانند یک انسان بالغ را دارد.
"بریتنی به تازگی روایط خود را با جاناتان آر جی آهنگ ساز ترانه هایش آغاز کرده است."
آنجلینا جولی بارداریش را انکار کرد
19/12/2006

آنجلینا جولی بعد از شنیدن شایعات فراوان در مورد بارداری خود بالاخره در گفتگویی تلفنی لب به سخن گشود و این خبر را انکار کرد.
او در گفتگو با سایت خبری آمریکایی گفت این شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد و او دیگر قصد به دنیا آوردن هیچ فرزندی را ندارد.
جولی در ادامه متذکر شد :" من بسیار به گسترش دادن خانواده علاقه مند هستم و دوست دارم اطرافم را بچه های زیادی بگیرند. حتی حاضرم به خاطر آن ها کارم را هم ول کنم اما این بدان معنی نیست که می خواهم بار دیگر باردار شوم.
" هدف من کمک به کودکان بی سرپرست است. کودکانی که بدون خواست خود به این دنیا آمده و سرگردان شده اند . کسانی که هیچ کس از آن ها مراقبت نمی کند. من اگر بخواهم بچه دارم شوم تصمیم دارم یکی از این کودکان را به سرپرستی بگیرم."
جولی در حال حاضر دو فرزند خوانده به نام های مدکس و زهرا و یک فرزند خونی از براد پیت به نام شیلوه دارد
بریتنی و پاریس لزبین؟
05/12/2006

شایعات اخیر که بریتنی اسپیرز و پاریس هیلتون لزبین هستند و با یکدیگر رابطه دارند، روز به روز بیشتر تایید می شود.
آنها 20 دقیقه خودشان در توالت حبس کردند و این قضیه بیشتر به شایعات دامن زد. گفته شده است که بریتنی با وجود پاریس بسیار خوشحال است. در این لحظه بریتنی برای پاریس یک انتخاب درست می باشد که از آن خسته نمی شود.
اینکه چند هفته پیش بریتنی بدون لباس زیر دیده شده است نیز به نظر عقیده پاریس می باشد چرا که پاریس این کار را قبلا انجام داده بود.
یکی از منابع خبری اعلام کرده است که این دو خود را به مدت 20 دقیقه در توالت حبس کردند و زمانی که به بیرون آمدند لباس و موهای آنها در هم بود. ولی این تنها موضوعی نیست که فکر همه را مشغول کرده هست. در طی هفته های گذشته که بریتنی و پاریس با هم می باشند، با هم نیز می خوابند. شب اول محل اقامتشان در هتل بود اما بعد ازآن پاریس از بریتنی خواست که به منزل او بروند و بریتنی هم قبول کرد.
دانیل کرایگ موهایش را رنگ نمی کند
27/11/2006

دانیل کرایگ هنرپیشه فیلم های جیمز باند حاضر نشد برای فیلم " کازینو رویال "مجموعه جدید باند موهایش را رنگ کند.
انتخاب این هنرپیشه برای ایفای نقش باند اعتراضات زیادی را به دنبال داشت زیرا قد او بسیار کوتاه و موهای بلوند او بسیار بد رنگ بود و هیچ شباهتی به هنرپیشه قبلی این نقش نداشت.
با این وجود این هنرپیشه 38 ساله قبول کرد رژیم سفت و سختی برای شبیه شدن به باند بگیرد اما هنگامی که کارگردان این فیلم از او خواست موهایش را رنگ کند به شدت مخالفت کرد.
او گفت :" رنگ کردن مو به هیچ عنوان در کت من نمی رود. من حاضرم موهایم را از ته بتراشم اما به هیچ عنوان آن را رنگ نخواهم کرد."
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد