******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

تکیه کلام های باحال

 آبروی هیئت رفت!
      آی خونه دار و بچه دار،PC  رو بردار و بیار...!
      ارواح خاک خر قسمتون میدم که...
      اشتهایم عینکی شده (چیزی نمانده که کور شود)
      اصلا جناب سروان به گیافه من میاد شما ترک باشید!؟
      اگه باد بیاد کج می‌شه... (خیلی قد بلنده)
      اگه عیب داشت یه پایش می‌لنگید!
      اگه کسی از دست من دلخوره، دلشو نخوره!
      بد اینه که یه آخوند توی خیابون هویج بخوره!
      بد اینه که یه پیرزن توی خیابون شلوار لی پاش کنه و با موتور تک‌چرخ بزنه!
      برای سلامتی فلانی از یک تا ده بشمارید!
      بیا روش ببین چه خبره!
      بیا! بیا! خوب! افتادی تو چاله!
      بیا! بیا! خوب! کتتو بپوش برو کلانتری!
      تا دیسکانکت شود هر آنکس که...
      تورا کیسه دادم چپخ چاق کنی / ندادم که با آن دماغ پاک کنی!
      جیگرتو بخورم خام خام!
      جیگرتو بخورم!
      جیگرتو سیخ سیخ!
      جیگرتو لقمه!
      چراغ را روشن کن چشممان ببیند داریم چه کار می‌کنیم!
      چشم روی هم بگذاری ... پدر چشمت درآمده!
      حقیقت ته خیار است!
      داشتیم...؟ نه خریدیم!
      دستها بالا والا بی‌حرکت!
      روده بزرگه روده کوچیکه رو خورد!
      سلام بر حسین، جفتک بر یزید!
      عجب آدم بلانسبتی هستی!
      فدای سرت مال پیرزنه است!
      فرق عن و گوشت کوبیده را نمی‌فهمد!
      فیوز قالپاقش هد می‌زند!
      فکر کنم دیگه کم کم به اواخر انتهای برنامه داریم نزدیک میشیم!
      ما را هم توی نمازهای قضات دعا کن!
      مامان منو ندیدی؟
      مست خورده عرق کرده!
      من هم مثل تو از بچگی بزرگ شدم!
      میخوام طی یک عملیات شهادت طلبانه فدات شم!
      یک پارچ آب بریز تو لیوان بده به من!
      یه پله بیا پایین بهتر ببینیمت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد