******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

سرانجام سریال نرگس

سرانجام سریال نرگس

خوب سریال «نرگس» که بخصوص بخاطر مرحوم پوپک گلدره خیلی گل کرده این روزها واقعا به صورت علامت سوال دراومده واسه بعضی ها که دنبال می کننش بخصوص خانم ها !
خوب بد نیست یک کمکی از ادامه این سریال رو کنم تا بد که ببینم اگه مورد مقبول واقع شد ادامش بدم پس اگه کسی می خواد ادامه سریال رو نفهمه دیگه نخونه!!!
و اما ادامه سریال...
از فردا ستاره اسکندری که تو سریال «موج مرده» ابراهیم حاتمی کیا بازی می کرد جای پوپک گلدره که دیگه بعد از تصادف مرگ مغزی پیدا کرده بود رو می گیره. واسه همین تغییر بازیگر هم یک کلیپ 35 الی 40 دقیقه ای از مزار پوپک و مصاحبه با مادر پدرش پخش میشه و به مردم معرفی میشه که از این به بعد ستاره اسکندری جای پوپک گلدره رو تو سریال نرگس می گیره.
راستشو بخواین بنظر چندتا از عوامل فیلم ستاره اسکندری تو ادامه سریال که تقریبا 50 درصدش هنوز مونده نتونسته مثل گلدره بازی کنه و تقریبا تم بازی شخصیت نرگس یه جورایی مثل قبل دیگه نیست.
و اما ادامه داستان که فقط بگم یه روزی که اسحان تو یه بلندی با شقایق زن قبلیش قرار ملاقات گذاشته بود شوکت سر می رسه و شقایق رو پرت می کنه پایین و به قتل می رسوندنش و فرار می کنه. احسان که از همه جا بی خبره سر میرسه و مردم هم که با خبر شده بودن احسان رو می بینن و خیال می کنن احسان شقایق رو کشته و پلیس دستگیرش می کنه.
تا همین جا کافیه .... ادامه اش رو بعدا می گم.
فقط بگم که این سریال با ملو درام شروع میشه ، به درام میرسه و با تراژدی تموم میشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد