******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

طرح فیفا برای پر کردن ورزشگاه‌ها

طرح فیفا برای پر کردن ورزشگاه‌ها
06/08/2006
 

 فیفا ، نهاد حاکم بر فوتبال جهان اعلام کرد برای پر کردن ورزشگاه‌ها در جریان مسابقه‌های فوتبال جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی بلیت رایگان یا بسیار ارزان در اختیار مردم بی‌بضاعت گذاشته خواهد شد.
فیفا می‌کوشد تا مردم عادی این کشور بتوانند مسابقه‌ها را از نزدیک تماشا کنند.
به گزارش ابزرور، یک مقام فیفا گفت: کاری در این حد حتما انجام خواهد شد. ما مصمم هستیم اطمینان حاصل کنیم میزبانان جام از تماشای این رویداد عظیم در کشور خود محروم نباشند.
به گزارش بانک جهانی میانگین درآمد هر نفر در آفریقای جنوبی سالی 2600 پوند است. قیمت بلیت مسابقه‌ها در جام جهانی تابستان امسال بین 25 تا 300 پوند بود که حتی با این قیمت کمتر کسی از سیاهپوستان آفریقای جنوبی قادر به تماشای بازی‌ها در سال 2010 خواهد بود.
فیفا نگران است اگر از حالا به فکر نباشد مسابقه‌ها در ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر برگزار شود که باعث ایجاد تصور منفی در میلیاردها تماشاگر تلویزیونی خواهد شد.
مقام فیفا گفت جام جهانی در حال انتقال از یک کشور ثروتمند اروپایی به کشوری کاملا فقیر است که به دلیل شرایط خود تماشاگران بسیاری را مانند آلمان جذب نخواهد کرد. به این دلیل فروش بلیت مساله‌ای مهم است. ما باید راه ‌حل منحصر به فردی برای این مشکل منحصر به فرد پیدا کنیم.
کمیته بلیت که فیفا قصد تشکیل آن را دارد درباره تعداد دقیق بلیت‌های رایگان یا ارزان و بهترین راه توزیع آنها تصمیم خواهد گرفت.
سپ بلاتر رئیس فیفا ، تلاش فراوانی به عمل آورد تا بزرگترین رویداد ورزشی جهان برای اولین بار در یک کشور آفریقایی برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد