******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

با سلام امروز می خواهم چند برنامه برای دانلود بذارم

 


منبع: P30download.com


نرم افزار PC-Cillin یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین نرم افزارهای آنتی ویروس بوده، اما با توجه به محصولات فوق العاده شرکت هایی مثل Symantec یا Macafee کمی از محبوبیت خود را از دست داده است!! اما شرکت Trend Micro توانست بخاطر نرم افزار Pc-Cillin Internet Security 2006 جایزه آنتی ویروس و Fire Wall سال را از آن خود کند!
این آنتی ویروس قادر است شما را در برابر هکرها، ویروسها، کرم ها، Blaster ها،تروجانها و ...محافظت نماید.
همچنین ابزار جاسوسی ( SpyWare ( را به خوبی تشخیص داده و از فعالیت آنها جلوگیری می کند و یکی از خاصیت های این نرم افزار این است که اونواع حمله به کلاینت را تشخیص داده و از ورود هر گونه عامل مخرب به کامپیوتر جلوگیری می کند.
به کمک این نرم افزار می توانید شبکه های بی سیم ( Wire-less Networks ) را نیز توسط Wi-Fi ایمن بسازید و توسط Wi-Fi Connection Intrusion Detection به یوزرها اخطار خواهد داد!


برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از:

- آنتی ویروس امنیتی جامع - Comprehensive Antivirus Security
Pc-Cillin قادر به شناسایی و حذف ویروسها در ایمیل، دانلودهای اینترنتی، حافظه های قابل اتصال به کامپیوترو کامپیوتر شما است و شما را از طریق اخطارهایی از وجود ویروس آگاه می سازد، این نرم افزار به طور اوتوماتیک خود را آپدیت می کند.
- محافظ قدرتمند در برابر ابزار جاسوسی - Powerful Spyware Protection
شرکت Trend Micro با بهره گیری از تکنولوژی ضد جاسوسی توانسته است، کار ابزار جاسوسی را مختل نماید، اسکن برای تشخیص این ابزار مب تواند به صورت برنامه ریزی شده، یا به صورت دستی انجان شود، با توجه به این که امکان اسکن برنامه ریزی شده به طور اوتوماتیک در کامپیوتر شما نصب خواهد شد.
جلوگیری از ترفندهای کلاه برداری - Phishing Fraud Defense
فیلتر کردن، Anti Spam ،و یا انحصاری کردن سایت ها دست به دست هم داده اند تا از باز شدن سایت های تقلبی و کلاه بردار جلوگیری کنند! این سایتها معمولا توسط ایمیلهای تقلبی و با طرحها و نقشه هایی، معمولا بر سر یوزرها کلاه می گذارند و پسوردها پولها و .... را از آنها سرقت می کنند!
توسط Anti-Fraud که سک ToolBar است،می توانید این گونه کلاه برداری ها را تشحیص دهید و از جواب دادن به آنها یا بازدید از سایتهایشان خودداری کنید!
ممانعت از لو رفتن اطلاعات و دیتا در شبکه های بی سیم - Wi-Fi Intrusion Detection
در هنگام مواجه شدن به این مشکل؛ نرم افزار به یوزرهای عضو شبکه به صورت پشت سرهم اخطاری مبنی بر " یوزری بدون اجازه قصد فضولی در شبکه را دارد "
- آنتی اسپم - Improved Spam Filtering
به کمک این قسمت می توانید از دریافت ایملهایی که از جمله ایمیل های تبلیغاتی، مزاحم، و ... جلوگیری کنید. لازم به ذکر است که این نرم افزار با Microsoft OutLoock  هیچ مشکلی ندارد و آن را می توان به سادگی تنظیم کرد!
- دیوار آتش - Enhanced Personal Firewall
این دیوار آتش از ورود هکرها همچنین ویروسهای شبکه ای مانند کرم معروف ZOTOB به طور کامل جلوگیری می کند!!
- شبکه های خانگی - Home Network Control
شما توسط این نرم افزار می توانید روی شبکه های کوچک خودتان یک امنیت خاصی را برقرار کنید و این از طریق نصب نرم افزار Pc-Cillin 2006 روی تمام کلاینت ها صورت می گیرد.
- تشخیص آسیب پذیری - Vulnerability Assessment
این نرم افزارهمچنین  قادر است تمام قسمتهای کامپیوتر شما را مانند سیستم عامل، کاوشگر اینترنت، و ... را از نظر امنیتی اسکن کندو شما را از وضعیت آن آگاه سازد و توسط یک کلیک قادر به به روز رسانی نرم افزارهای ویندوز خواهید بود!!

 نرم افزار PC-Cillin امکانات فراوان دیگری از قبیل جلوگیری از دسترسی کودکان به سایتهای غیر اخلاقی را نیز دارد ....


Download دانلود - 62.5 مگابایت
Serial پسورد: www.p30download.com
Serial Serial: PGEF-0017-1131-7245-9751
Home Page سایت سازنده

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد