******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

خبر جدید از خودرو

خبر جدید از خودرو

واردات مگان به کشور متوقف شد


مدیرکل دفتر روابط بین‌الملل وزارت صنایع و معادن گفت: به علت مشکلات ناشی از گارانتی و خدمات پس از فروش، واردات مگان به کشور متوقف شد.
قادر سلیمانی  با اشاره به رعایت یک سری موارد از سوی وزارت صنایع و معادن برای حمایت از مصرف کنندگان گفت: براساس بررسی های وزارات صنایع و معادن مشکلاتی در بخش گارانتی و خدمات پس از فروش مگان وجود دارد که لازم است این اشکالات قبل از ورود به بازار برطرف شود.
وی افزود: از آنجا که موظفیم طبق قانون عمل کنیم به مکان های ذی‌ربط از جمله گمرک و نیروی انتظامی دستورالعمل ممنوعیت ورود این خودرو تا اطلاع ثانوی (حل مشکل) داده شده و فروش این خودرو نیز ممنوع می باشد. مدیرکل دفتر روابط بین الملل وزارت صنایع و معادن تصریح کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز موظف شده تا مشکلات موجود را بررسی و برطرف نماید.
به گفته وی، بر اساس اعلام وزارت صنایع و معادن ، گمرک از ترخیص خودروی مگان و نیروی انتظامی نیز از شماره‌گذاری این خودرو جلوگیری کند. سلیمانی با اشاره به ثبت نام هایی که برای خرید خودروی مگان در جریان است، خاطرنشان کرد: فعلا واردات این خودرو به کشورممنوع شده است.
 به‌دنبال نهایی شدن اصلاح قرارداد"ال 90 " میان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و رنو فرانسه، استارت فعالیت رسمی فرانسوی‌ها در صنعت خودرو ایران زده است، به طوری‌که فروش خودروی مگان 1600 و 2000 به‌زودی (مهرماه ) در کشورمان آغاز می‌شود.
در مرحله اول طرف ایرانی با رنو پارس توافق کرده است که 4 نمایندگی در تهران و 5 نمایندگی در شهرستان‌های مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و رشت اقدام به فروش رسمی خودروی مگان در نقاط مختلف ایران کنند.
در فاز دوم نیز 8 نمایندگی دیگر در سایر شهرستان ها نیز به جمع نمایندگی‌های در حال فعالیت اضافه می‌شوند که برطبق قرارداد ایران و فرانسه، پس از سه سال فعالیت، تولید مگان در ایران به 20 هزار دستگاه افزایش می یابد. در عین حال، واردات 3 هزار دستگاه خودروی مگان برای فروش در بازار ایران از ترکیه در دستور کار قرار گرفته ا

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد