******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

307 میلیون پیکسل بالاترین رزولوشن جهان
   

texas-stallion_narenji_ir.jpg

فکر میکردیم رزولوشن 287میلیون پیکسل زیاد است! اما متوجه شدیم که 307 میلیون پیکسل زیاد تر است! قبلا در نارنجی در مورد رکورد زنی های بالاترین رزولوشن های جهان خوانده اید. ابتدا ناسا با ابر دیوار خود به بالاترین رزولوشن رسیده بود. و مدتی بعد Hiperspace با ارایه رزولوشن 287 میلیون پیکسلی رکود رقیب قبلی خود را شکست.

این بار نوبت محققین دانشگاه تگزاس شده است که با رزولوشن 307 میلیون پیکسل رکورد بالاترین رزولوشن دنیا را بشکنند. مجموعه ای را که در تصویر مشاهده میکنید Stallion نام دارد و شامل 75 عدد نمایشگر LCD  سی اینچی است که هر یک از آنها دارای رزولوشن 1600*2560 پیکسل هستند. مجموع حافظه ی گرافیکی آن 36 گیگابایت بوده و با 108 گیگابایت مجموع حافظه RAM ,یکی از عظیم ترین حجم حافظه های موجود را  ایجاد کرده است. 100 هسته پردازشگر تجزیه و تحلیل اطلاعات را بر عهده دارند.این مجموعه برای بررسی و نمایش موقعیت های جغرافیایی  و توده های هوایی اطراف کره زمین و همچنین مطالعات علمی بر روی قاره ها در نظر گرفته شده است.

با دیدن چنین چیزی ناخودگاه به یاد این مصراع از شعر می افتم که «جنبیدن آن پشه عیان در نظر ماست»  
.منبع

 

نظرات 3 + ارسال نظر
2mim 1387/09/06 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.2mim.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار جالب و پرمطلب و خوبی دارید.
خیلی استفاده کردم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.
حتما بازم میام تا از مطالب قشنگتون استفاده کنم.
خوشحال میشم که شما هم به وبلاگ من سر بزنیدو نظرتون رو بگید و برای کمک به من روی لینک تبلیغاتها کلیک کنید.
ممنونم

2mim 1387/09/06 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.2mim.blogsky.com

میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه .  میتونی  هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=20420

ُُSpain 1387/10/11 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام
خیلی وبلاگت قشنگه .
با همین مطلبت هم خیلی حال کردم . راستی شاعرم که شدی . با خبر های پست قبلیت هم خیلی حال کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد