******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

اسکرین‌شات به سبک وب 2

 

احتمالا تاکنون برای شما اتفاق افتاده که بخواهید از صفحه دسکتاپ خود یا یک صفحه وب در مرورگر یا … یک اسکرین‌شات تهیه کنید.در این مواقع چه کار می‌کنید؟

احتمالا اول یک نرم‌افزار( یا رایگان یا کرک شده) دانلود می‌کنید.سپس به یک سرویس آپلود عکس مثلا تاینی‌پیک می‌روید، اسکرین‌شات مربوطه را آپلود می‌کنید و بعد لینک ان را به دوستان خود می‌دهید.

اما می‌توان با کمک سرویس  scrnshots کار را بسیار ساده کرد. برای این کار ابتدا به سایت اسکرین‌شات بروید.در انجا یک اکانت ایجاد کنید.سرویس مربوطه به شیوه وب دویی و بصورت شبکه اجتماعی طرح ریزی شده است.

یعنی شما می‌توانید در بین اسکرین‌شاتهایی که دیگران آپلود کرده‌اند جستجو کنید، موارد دلخواه را به لیست علاقه‌مندی خود اضافه کنید.دوستان خود را ادد کنید و شبکه خود را گسترش دهید.

اگر هم اسکرین‌شات جذابی دارید و می‌خواهید ان را با بقیه دوستان به اشتراک بگذارید( می‌تواند دسکتاپ شما باشد یا یک صفحه وب باشد) به راحتی می‌توانید:

به این صفحه بروید. یک ابزار برای استفاده در ویندوز-مک دارد(حدود 500 کیلوبایت) با دانلود و نصب ان یک آیکون در سیستم ترای شما می‌نشیند.اکنون هر وقت که تمایل داشتید با کلیک بر روی آن از هر نقطه از وب و یا دسکتاپ خود یک اسکرین‌شات تهیه کرده و با کمک این آپلودر مستقیم به اکانت خود در سرویس اسکرین‌شات آپلود کنید.

کار شما بسیار ساده شده است. همچنین خوانندگان و دوستان شما می‌توانند اسکرین‌شات‌های شما و سایرین را یکجا مشاهد کنند. من برای تست قسمتی از عکسی را که اسکرین‌شات دسکتاپ بود، برش زدم و شما می‌توانید ان را در اینجا ببینید.

 

تصویر بالایی در حقیقت یک تصویر کوچک از همان اسکرین‌شات است. نکته جالب دیگر آن که لینکی برای قرار دادن تصویر در وبلاگ به شما داده می‌شود که می‌تواند کوچک، بزرگ یا در سایز اسکرین‌شات باشد.

نکته: دیگر می‌توانید به هر تعداد که دوست دارید اسکرین‌شات در وبلاگ خود نمایش دهید بدون این که حجمی از فضای وبلاگ شما اشغال گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد