******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

مهریه بسیار عجیب این دختر خانم !


حکم طلاق توافقی دختری که گردش در 120 پایتخت جهان و 320 شاخه گل رز قرمز را به عنوان مهریه تعیین کرده بود، از سوی قاضی شعبه 268 دادگاه خانواده صادر شد.

زن جوان که مهریه‌اش جزء جالب‌ترین مهریه‌های تاریخ دادگاه خانواده است، زمانی که مقابل قاضی 268 دادگاه خانواده قرار گرفت به قاضی عموزادی گفت: 2 سال پیش همسرم به عنوان کارشناس وارد شرکت ما شد، بعد از مدتی که از ورود او می‌گذشت با یکدیگر آشنا شدیم و او از من خواستگاری کرد.

در ابتدا خانواده‌ام راضی به این ازدواج نبودند اما به خاطر آنکه احساس می کردم ‌می‌توانم در کنار او زندگی خوبی داشته باشم و خوشبخت شوم ، برای ازدواج با وی پافشاری کردم و سرانجام خانواده‌ام موافقت کردند که ما با هم ازدواج کنیم.

دختر جوان ادامه داد: از آنجایی که به گردشگردی و مسافرت علاقه زیادی داشتم، وقتی که او به خواستگاری‌ام آمد، گردش و سفر به 120 پایتخت کشورهای جهان را به عنوان مهریه‌ام تعیین کردم ، همسرم در ابتدا کمی تعجب کرد اما بدون هیچ مقاومتی پذیرفت و به من قول داد برای گردش مرا به هر کشوری که دوست داشتم ببرد.

به این ترتیب من با مهریه سفر به 120 پایتخت کشورهای جهان و 320 شاخه گل رز سرخ با او ازدواج کردم. در ابتدای زندگی روزهای خیلی خوشی داشتیم اما این دوران خیلی زود تمام شد و متوجه شدم که من و همسرم با هم اختلاف سلیقه زیادی داریم و نمی‌توانیم یکدیگر را درک کنیم .

زن جوان در ادامه گفت : با وجود اختلافاتی که با یکدیگر داشتیم از آنجا که نمی‌خواستم زندگی‌ام از هم بپاشد تصمیم گرفتم هر طوری هست با همسرم کنار بیایم اما کم‌کم اختلافاتمان بیشتر شد و او حتی چندین بار وقتی درگیری‌امان بالا گرفت ، مرا به خاطر داشتن چنین مهریه‌ای مورد تمسخر قرار داد.

وی در ادامه خطاب به قاضی گفت: آقای قاضی اختلافات ما این اواخر به حدی زیاد شده است که احساس می‌کنم دیگر نمی توانیم با هم زندگی کنیم بنابراین حاضرم مهریه ام را ببخشم و از یکدیگر جدا شویم. در ادامه جلسه دادگاه، همسر این زن جوان نیز در حالی که مدعی بود انتظار همسرش از زندگی بسیار زیاد است گفت: با این شرایط ما نمی‌توانیم با یکدیگر کنار بیاییم.

قاضی عموزادی- رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده- با شنیدن اظهارات طرفین و با توجه به درخواست طلاق توافقی، اقدام به صدور حکم جدایی کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد