******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

جواهری در قصر

همانطور که مطلع هستید مدت زمانی است که سریالی با نام "جواهری در قصر" جمعه ها از شبکه دوم سیمای ایران پخش می شود برای افرادی که واقعاً فرصت کافی برای دنبال این سریال دارند پیشنهاد می کنم که آن را حتماً دنبال کنند. در ابتدا به نظر می رسد که این سریال بی محتوا و قدیمی است و حول آشپزی دور می زند ولی پس از مدتی که این سریال را دنبال کردید متوجه معنای عمیق نهفته در آن فیلم می شوید و با کمال تعجب شاهد جریانی عمیق در قلب و افکار خود می شوند تصور نمی شود هیچ سریال خانوادگی با محتویاتی این چنین بیان کننده زیبایی ها و تلخی ها ، استقامت ها و سستی ها تاکنون ساخته شده باشد شما در این مجموعه با افکار ، مشقات ، جریانات واقعی دختری کوچک همراه می شوید و او را تا بزرگی دنبال می کنید برخلاف افرادی که تصور می کنند این سریال مانند اوشین و هانیکو آن چنان جریانات زندگی را به تصویر می کشد باید عرض کنم این فیلم ساخت کره است و دارای محتویات عمیق متفاوتی است که در هیچ سریال دیگری دیده نشده است و در آن شدت عشق و نفرت و کنترل آن ها را به شکل منحصر بفردی به شما القا می کند که به نظر می رسد بیش از حد مدیون بازی احساسی و زیبای کاراکتر نقش اول آن "یانگ آی لی" است. قابل توجه آنکه این سریال در دنیا (بخصوص آسیا) چنان اثر گذار بوده است که شهرت عجیب و جهانی برای "یانگ ای لیی" به دنبال داشته است. "یانگوم" در این فیلم به نمایش احساسات درونی خود به دفعات پرداخته است ولی با وجود تکراری بودن احساس ، اجرای مشابه آن را در مجموع سکانس های قبلی این دراما نخواهید یافت که بیانگر بازی بسیار هنرمندانه "یانگ آی لیی" است.
پس از دیدن قسمت 21 به بعد هرگز نمی توانید فیلم را دنبال نکنید زیرا در جریانات پیچیده ذهنی وارد می شوید که رهایی از آن فقط پس از دیدن قسمت 54 این مجموعه امکان پذیر است.
لیکن به نظر می رسد دنبال کردن این سریال از طریق سیما به دلیل طولانی بودن 54 قسمتی بودن آن مدت زمان زیادی طلب کند برای افرادی که دوست دارند که آن را قبل از تلویزیون ببینندچندتا عکس از بازیگران: Image hosted by allyoucanupload.com

 


 

عکس تبلیغاتی لیعکس تبلیغاتی لی 2

danjanggeum.blogfa.com

اینم چندتا عکس شوخی از این فیلم

دیگه ترکوندم چرا نظر نمی گذارید

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی گ 1386/04/17 ساعت 01:19 ب.ظ http://joft6.com

با وبت خیلی حال کردم ولی فکر کنم باید کمی وبت تخصصی تر کنی تا ادمایی مثل بیان دنباله مطلبشون نه اینکه بیان بچرخن .
در مورد این سریالم بگم تا حاله یه قسمتشم ندیدم ولی در کل مطلب خوبی نوشتید .

[ بدون نام ] 1386/09/16 ساعت 01:14 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد