******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

سرقت عجیب در امریکا

دانشجویی که سرقت اتومبیل خود را گزارش کرده بود از شنیدن این که زنی اشتباهی به جای خود روی دخترش آن را برده است ، متعجب و خوشحال شد.
به گزارش اسوشیتدپرس از آتنز ، اوهایو ، خانم کیت اندرسون هفته گذشته وقتی رفت تا خودرو دخترش را از نزدیک ساختمان دانشگاه اوهایو بردارد ، دزد تصادفی خودرو شد!
اندرسون ، سر وقت تویوتا کامری پارک شده دخترش رفت، با سوییچ دخترش درش را باز کرد و آن را روشن کرد و به خانه رفت بدون اینکه متوجه شود این ماشین مال دختر او نیست.
کمی بعد چارلی وانسانت از کلاس رفت و ماشینش را نیافت. اول فکر کرد پلیس آن را برده است اما چون پلیس اظهار بی اطلاعی کرد گمان کرد که خودرو او را دزدیده اند.
او گفت خیلی خیلی عجیب بود چون کامری من مدل دهه 1980 بود. سخنگوی شرکت تویوتا گفت فناوری سوئیچ و کلید در بیش از دو دهه پیش چندان پیچیده نبود. در حالی که هر سوئیچ در 90 درصد مدل های امروزی یک ریزتراشه اختصاصی دارد.
صبح روز بعد دختر خانم آندرسون متوجه اشتباه مادرش شد. اندرسون گفت او توانست نام وانسانت را روی کاغذهای داشبورد خودرو پیدا کند و در وب سایت دانشگاه دنبال تلفن او برود.
وانسانت گفت وقتی اندرسون گفت ماشین من در خانه او است اول خیال کردم باج می خواهد.
او با ناباوری با یک مامور پلیس به خانه اندرسون رفت و اتومبیل خود را پس گرفت.
پلیس گفت چون عمدی در کار نبوده پرونده ای تشکیل نشد. والنسانت بیش از این که از «دزد» ناراحت باشد از شرکت تویوتا ناراحت بود : «نه فقط کلیدش به قفل در می خورد بلکه ماشین را هم روشن کرد».
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد